دوشنبه / ۲۳ دی ۱۳۹۸ / ۲۰:۵۳
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۰۹۸۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

محصولات کشاورزی در بورس بالاترین رکورد فروش را از آن خود کرد

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: این سازمان در دو سال گذشته با خرید توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی رکورد فروش و ترنور در بورس کالا را از آن خود کرد.

«حسین شیرزاد» روز دوشنبه در گردهمایی ملی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: شبکه تعاون روستایی کشور بخش عمده  محصولات کشاورزی از جمله شیرخشک، خرما، زعفران، گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی را به صورت حمایتی و توافقی از کشاورزان خریداری کرده است.
وی با بیان اینکه بخش عمده این محصولات در بورس کالا عرضه و حتی صادر شده است اظهارداشت: اکنون به دنبال صادرات محصولات کشاورزی هستیم
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تصریح کرد: اقدامات سازمان تعاون روستایی منجر به کنترل سونامی قیمت گوجه فرنگی و جلوگیری از افت بیش از حد قیمت زعفران شد که این مهم در بهبود شرایط اقتصادی کشاورزان تاثیر داشته است.
وی ادامه داد: اکنون تدارک ورود هشت محصول کشاورزی دیگر به بورس کالا را داریم که بزودی انجام می شود.
گردهمایی ملی مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی روستایی ایران به مدت یک روز و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی و مدیران عامل اتحادیه‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی استانها در محل سازمان مرکز تعاون روستایی ایران برگزار شد.

(دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸) ۲۰:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها