جمعه / ۲۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۱
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۰۹۱۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

تاکید کشاورز بر رفع مشکلات پروژه سامانه گرمسیری ازگله و تامین آب مورد نیاز

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: مشکلات ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی پروژه سامانه گرمسیری ازگله در اسرع وقت مرتفع و آب مورد نیاز بهره برداران تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

جلسه کارگروه آب و کشاورزی و بررسی سامانه گرمسیری ازگله با حضور عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به همراه جمعی از معاونان و مدیران ستادی این وزارت، استاندار کرمانشاه، نماینده مردم قصر شیرین و سرپل ذهاب در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار و مسئولان محلی در محل این پروژه در شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.
ابتدای این جلسه حاج رسولی‌ها معاون وزیر نیرو به تشریح نحوه فعالیت و مسائل و مشکلات موجود در این سامانه پرداخت.
در ادامه این جلسه، متولیان سد ازگله و پروژه گرمسیری ازگله به بیان محدودیت‌ها و مشکلات طرح پرداختند.
پس از بیان نارسایی‌ها و مشکلات این پروژه با دستور عباس کشاورز مقرر شد در اسرع وقت مشکلات ۴ هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی این پروژه مرتفع و کارها تکمیل و آب مورد نیاز بهره برداران تامین و در اختیار کشاورزان قرار گیرد.
در ادامه این جلسه و بنا به تاکید عباس کشاورز مقرر شد زمان‌بندی مشخصی برای شروع و تکمیل مابقی اراضی این پروژه که شامل ۲۷ هزار هکتار می شود، توسط پیمانکاران و مدیران وزارت نیرو اعلام شود.
کل اراضی تحت پوشش این پروژه ۳۴ هزار هکتار است که مقرر شد با تکمیل ۴۷۰۰ هکتار آن تا اوایل اسفند سال‌جاری و با لحاظ ۲ هزار هکتار که قبلاً اجرایی شده مابقی ۲۷ هزار هکتار اراضی این طرح جهت اجرا و پس از تامین اعتبار لازم زمان‌بندی شود.

(جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸) ۱۱:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها