چهارشنبه / ۱۱ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۵
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۰۷۴۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایسنا
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ثبت بیشترین تخلفات بازار یزد در صنوف لبنیات و میوه‌فرشان

مدیر بازرسی اتاق اصناف یزد از ثبت ۳۳۴ پرونده تخلف در قالب ۹۵۰۰ مورد بازرسی بازار یزد از زمان سهمیه‌بندی بنزین تاکنون خبر داد و عمده‌ترین آنها را گران‌فروشی ذکر کرد.

«محسن مظفری زاده» با اشاره به تشدید بازرسی از صنوف مختلف از ۲۵ آبان‌ماه تاکنون گفت: این بازرسی‌ها در دو شیفت کاری حتی در ایام تعطیل توسط ۲۹ نفر از بازرسان اتاق اصناف صورت گرفته که طی این مدت شامل ۹۵۰۰ مورد بوده که عمدتاً از صنوف مرتبط با اقلام مصرفی مردم انجام شده است.
 
وی با بیان این که طی این مدت ۳۳۴ پرونده‌ی تخلف در صنوف استان به ثبت شده است، بیشترین تخلفات را مربوط به صنف لبنیات با فراوانی ۱۶۲ پرونده و سپس صنوف میوه و تربار با ۵۰ پرونده، چلوکبابی و رستوران با مورد ۴۰ پرونده و در ادامه صنوف قصابی و نانوایی ذکر کرد.
 
مظفری‌زاده بیشترین تخلفات صنفی ثبت شده در مدت مذکور را مربوط به گران‌فروشی با مجموع ۱۷۴ پرونده عنوان کرد و گفت: پرونده تخلفات بازار پس از ثبت جهت رسیدگی و برخورد قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
 
وی به برگزاری گشت‌های مشترک اتاق اصناف با سایر ارگان‌های مربوطه از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی نیز اشاره کرد و گفت: در همین رابطه نیز ۲۴ پرونده تخلف به ثبت رسیده است.
 
مدیر بازرسی اتاق اصناف استان در پایان با تاکید بر برخورد قاطعانه بازرسان اتاق اصناف با تخلفات بازار، از مردم نیز خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه، مراتب را از طریق شماره تلفن ۳۶۲۹۱۷۱۹-۰۳۵ به اتاق اصناف گزارش کنند تا بازرسان مربوطه در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.
(چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸) ۰۹:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها