شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۱۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۹۰۵۰۲
گزارشگر : ۳۵۱۴
فودنا
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

برگزاری جشنواره علوم و صنایع غذایی در اسفند 98 / فراخوان دریافت مقالات علمی

به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند انجمن علوم و صنایع غذایی ایران با همکاری انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران برگزار کننده دوازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی ایران - جایزه علمی دکتر حبیب اله هدایت و یازدهمین جشنواره دکتر شهاب واعظ زاده- R&Dهای برتر صنعت غذا و همچنین دومین همایش علمی پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی در تاریخ 5 اسفند ماه سال جاری خواهد بود .

به اطلاع کلیه علاقمندان می رساند انجمن علوم و صنایع غذایی ایران با همکاری انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران برگزار کننده دوازدهمین جشنواره علوم و صنایع غذایی ایران - جایزه علمی دکتر حبیب اله هدایت و یازدهمین جشنواره دکتر شهاب واعظ زاده- R&Dهای برتر صنعت غذا  و همچنین دومین همایش علمی پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی  در تاریخ 5 اسفند ماه سال جاری خواهد بود .
 
لذا از علاقمندان به ارائه مقالات علمی درخواست می‌شود نسبت به تهیه و آماده سازی چکیده و اصل مقالات با محورهای ذیل  اقدام نموده و از طریق سایت www.ifstajashnvareh.ir  نسبت به ارسال مقالات به دبیرخانه علمی همایش تا حداکثر تاریخ 10/10/98  اقدام نمایند .لازم به توضیح است از آنجائیکه سیاست دبیرخانه علمی همایش حمایت از برگزاری یک نشست کاملا علمی و تخصصی می باشد لذا هزینه ای در خصوص مقالات پذیرفته شده از نویسنده مقاله دریافت نمی شود  و لیکن تنها مقالاتی که دارای سطح علمی بالایی هستند مورد پذیرش قرار می گیرند . امید است با یاری خداوند متعال و ارسال آثار ارزشمند امکان برگزاری مراسم با شکوه مهیا گردد.  
دومین همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی با محوریت روغن ها و چربی های گیاهی و حیوانی
محورهای همایش : 
 
1- تراریختگی
2- روغن های دورریز 
3- روغن های استخراج شده خیابانی 
4- روغن پالم
5- آلاینده ها و ترکیبات ضد تغذیه ای 
6- روغن ها و چربی های حیوانی سنتی 
7- تقلبات 
8- فرآیندهای تولید جدید 
9- غنی سازی 
10- زمان ماندگاری 
 
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و ارائه هرگونه انتقاد و پیشنهاد با شماره تلفن های 44293450 و  44293455 و  44293459 تماس حاصل نمایید. 
 
با احترام
رئیس دبیرخانه علمی همایش
(شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸) ۱۲:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها