چهارشنبه / ۲۷ آذر ۱۳۹۸ / ۰۷:۲۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۹۰۴۳۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

گل های تزئینی شب یلدا رسید / صادرات گلهای ایرانی به روسیه و قزاقستان

رئیس اتحادیه فروشندگان گل از تامین گل های مورد نیاز شب یلدا خبر داد.

اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه فروشندگان گل درباره وضعیت بازار گل در شب یلدا اظهار کرد: خوشبختانه کمبود و افزایش قیمتی در شب یلدا برای انواع گل ها مشهود نخواهد بود.
رئیس اتحادیه فروشندگان گل در ادامه از قیمت ثابت متعلقات گل در بازار خبر داد و تصریح کرد: قیمت متعلقات گل در بازار، به نوسان قیمت ارز بستگی دارد که امیدواریم نوسانی در بازار رخ ندهد.
مردم باید از مغازه‌های دارای مجوز به خرید گل اقدام کنند
شاهرخی در ادامه از قیمت گل‌های پرمصرف در بازار خبر داد و افزود: گل رز هلندی ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان، گل میخک ۱۵ هزار تومان، گل داودی ۱۵ هزار تومان، گل آلستومریا شاخه‌ای ۴ تا ۵ هزار تومان، گل مریم شاخه‌ای ۸ تا ۹ هزار تومان، گل آنتریوم ۱۵ هزار تومان، گل لیلیوم شاخه‌ای ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان گل در ادامه بیان کرد: مردم باید از مغازه‌های دارای مجوز به خرید گل اقدام کنند تا درصورت تخلف با آن‌ها برخورد شود.
شاهرخی با بیان اینکه واردات گل به کشور وجود ندارد, افزود: گل‌های گلدونی از شمال کشور به قزاقستان، تاجیکستان و روسیه و از محلات به عراق صادر می‌شود.
رئیس اتحادیه فروشندگان گل، در پاسخ به این پرسش که چرا در برخی مناطق قیمت گل متفاوت‌تر از سایر مناطق است? تصریح کرد: شاید قیمت برخی گل‌ها در برخی مناطق متفاوت باشد، اما این موضوع، را نمی‌توان به قیمت تمامی گل‌ها در تمامی نقاط نسبت داد.

(چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸) ۰۷:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها