سه شنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۲
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۹۰۴۰۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

افزایش قیمت خرید تضمینی گندم قطعی است

شریعت‌نژاد، گفت: قیمت خرید تضمینی گندم قطعا در جریان بررسی لایحه بودجه افزایش پیدا میکند اما میزان آن تاکنون قطعی نشده است.

شمس الله شریعت‌نژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص  احتمال افزایش قیمت خرید تضمینی گندم در جریان بررسی لایحه بودجه سال 99، گفت: تا کنون تنها پیشنهاد افزایش قیمت خرید تضمینی گندم درجریان بررسی لایحه بودجه در کمیسیون کشاورزی مطرح شده است اما قطعا این قیمت افزایش پیدا می‌کند.
 
نماینده مردم تنکابن و رامسر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قیمت و میزان افزایش قیمت خرید تضمینی گندم قطعی نشده است، ادامه داد: در نشست هفته گذشته کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، لایحه بودجه ارائه و به دلیل حضور آقای اردکانیان در نشست به موضوع اعتبارات حوزه آب پرداخته شد.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حوزه مهندسی رودخانه‌ها به دلیل عوارض ناشی از سیل، شاهد افزایش اعتبارات برای رسیدگی هستیم، تصریح کرد: در زمینه تامین آب و سد سازی در لایحه بودجه سال آینده شاهد کاهش 13 درصدی منابع هستیم.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: به صورت کلی منابع مربوط به حوزه آب کشور در لایحه بودجه افزایش پیدا کرده است که می تواند امیدوار کننده باشد.
(سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸) ۰۹:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها