یکشنبه / ۱۷ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۰۲۶۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

واردات عمان از ایران، امسال به ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است

قیس بن محمد الیوسف گفت: واردات عمان از ایران، امسال گسترش یافته و به رقم ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است.

قیس بن محمد الیوسف وزیر صنعت عمان و رئیس اتاق بازرگانی عمان در همایشی که امروز در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد اظهار کرد: واردات عمان از ایران امسال، گسترش یافته و به رقم ۷۰۰ میلیون دلار رسیده است و در مقابل ما ۴۰۰ میلیون دلار به ایران کالا صادر کردیم و امیدواریم توافق‌نامه‌هایی بین دو کشور برای استفاده از بنادر و شبکه راه‌ها نیز صورت گیرد و در حال حاضر بنادر ما آماده واردات مواد غذایی و غیرغذایی از ایران است.
وی ادامه داد: ما اعتقاد داریم که اتاق‌های بازرگانی ایرانی و عمانی می‌توانند از میدان مشترک تجاری، چون آفریقا و هند استفاده کنند از این رو ما قوانین خوبی را در حوزه صادارات و همکار‌های مشترک ارائه کردیم.
این مقام مسول گفت: ما معتقدیم یک کارگروه مشترک باید در جهت رفع موانع میان ایران و عمان ایجاد شود تا ما بتوانبم به بهترین شکل ممکن روابط خود را با ایران گسترش دهیم از این رو بنده از هیئت‌های ایرانی برای حضور در عمان دعوت به عمل می‌آورم.
الیوسف بیان کرد: ما تاکید کردیم به اعضای اتاق‌های بازرگانی عمان که به بهترین شکل ممکن با اتاق بازرگانی ایران همکاری کنند از این رو از مسئولین اتاق بازرگانی ایران و وزیر صنعت ایران قدردانی می‌کنم و تاکید می‌کنم ما آمادگی داریم تا در همه جوانب با ایران همکاری کنیم و برای رهبران دو کشور آرزوی سلامتی داریم.

(یکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸) ۱۷:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها