سه شنبه / ۱۲ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۹۰۱۷۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

رشد بیش از ۶۰ درصدی برنج داخلی در یکسال

بررسی آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که قیمت هر کیلوگرم طارم اعلا در مهرماه امسال به صورت میانگین به ۲۲ هزار و ۸۵۳ تومان رسید که رشد ۶۰.۶ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

برپایه آمارهای وزارت صنعت، در یک ماه منتهی به مهرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، قیمت هر کیلوگرم برنج داخلی  هاشمی درجه یک با رشد ۵۸ درصدی به ۲۲۴ هزار و ۷۸۶ ریال، برنج پاکستانی باسماتی درجه یک با رشد ۱۵.۹ درصدی به ۱۱۰ هزارو ۱۷۴ ریال و برنج تایلندی با رشد ۲۲.۶ درصدی به ۷۳ هزار و ۹۹۹ ریال رسید.
همچنین بهای هر کیلوگرم  گوشت گوسفندی (مخلوط) در مهرماه سال ۹۸ با رشد ۷۰.۱ درصدی به  ۹۵۵ هزار و ۳۱ ریال و هرکیلوگرم گوشت گوساله با رشد ۵۱ درصدی به قیمت ۸۲۸ هزارو ۱۰۵ ریال رسید.
متوسط قیمت هر کیلوگرم شکر سفید در مهرماه ۹۸ به ۵۱ هزار و ۹۷۸ ریال و قیمت هر بسته شکر ۹۰۰ گرمی ۵۴ هزار و ۱۱۹ ریال رسید که نسبت  به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۴۰.۷ درصد و ۳۵.۵ درصد رشد داشته است.
براساس آمارهای وزارت صنعت، معدن و تجارت متوسط قیمت هر کیلو گوشت مرغ تازه در مهرماه ۹۸ به ۱۳۰ هزار و ۵۶۶ ریال رسید که رشد ۳۵.۶ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
در مهرماه سال گذشته قیمت هر کیلوگرم برنچ هاشمی درجه یک ۱۴۲ هزار و ۲۳۳ ریال، برنج طارم اعلا ۱۴۲ هزار و ۲۸۵ ریال، برنج پاکستانی باسماتی درجه یک ۹۵ هزار و ۴۰ ریال، برنج تایلندی ۶۰ هزار و ۳۶۱ ریال، گوشت گوساله ۵۴۸ هزار و ۳۹۱ ریال، گوشت گوسفندی (مخلوط) ۵۶۱ هزار و ۵۶۱ ریال، گوشت مرغ تازه ۹۶ هزار و ۲۶۶ ریال، شکر سفید ۲۶ هزار و ۹۳۲ ریال و شکر بسته ۹۰۰ گرمی ۳۹ هزار و ۹۵۲ ریال بوده است.

(سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸) ۱۲:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها