چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۹۰۰۴۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

افزایش قیمت غیرمعمولی در بازار نداشتیم / سامانه ۱۲۴ شبانه روزی شد

قبادی گفت: اگر بازار را در روز‌های بعد از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین رصد کنید، شرایطی متناسب با سال گذشته داشته است.

عباس قبادی دبیر ستاد تنظیم بازار در آخرین جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران گفت: در مدت ۹ روزی که از اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین  می گذرد اگر بازار را رصد کنید تقریبا شرایط متناسب با سال گذشته است.
 
او ادامه داد: در برخی از فصول سال مصرف برخی از اقلام افزایش پیدا می‌کند، مانند گوجه فرنگی که در این زمان اکثرا با کاهش برداشت.
 
قبادی گفت: قیمت بنزین قطعا در بازار تاثیر گذار است، اما این افزایش قیمت تاثیر زیادی در کالا‌های مصرفی در سفره مردم ندارد مثلا یک وانت باری که یک تن بار از شمال می‌آورد تفاوت قیمت بنزین آزاد بر یک تن بار بسیار کم است.
 
دبیر ستاد تنظیم بازار افزود: تلاش می‌کنیم برای رانندگان وانت بار سهیمه به اندازه پیمایش در نظر گرفته شود.
 
 
او ادامه داد: افزایش قیمتی در برخی از کالا‌ها مانند لبنیات و میوه‌ها که به صورت روزانه به فروشگاه‌ها عرضه می‌شود نیز صورت نگرفته است.
 
قبادی افزود: سامانه ۱۲۴ به صورت شبانه روزی در اختیار مردم است و مردم می‌توانند در صورت گران فروشی با این سامانه تماس بگیرند البته تلاش بازرسان در بازا ر نسبت به گذشته ۳ برابر شده است.
 
دبیر ستاد تنظیم بازار درباره واردات برنج گفت: امسال بیش از سال گذشته واردات برنج داشتیم و شرایط برنج در بازار نسبت به ۱۰ سال گذشته بی نظیر است هیچ گونه کمبودی در بازار نداریم.
(چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸) ۱۴:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها