سه شنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۳
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۹۸۵۲
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

مدیریت می کنیم اصلاح قیمت بنزین تاثیری در بازار محصولات کشاورزی نداشته باشد

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی گفت: عمده ماشین‌آلاتی که کشاورزان استفاده می‌کنند سوخت گازوئیلی است و اگر اصلاح قیمت بنزین تاثیر اندکی هم روی قیمت تمام شده محصولات کشاورزی داشته باشد باید مدیریت کنیم روی قیمت بازار تاثیر نگذارد.

عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه مراسم افتتاحیه «دوره آموزش بین‌المللی مدیریت پروژه‌های اشتغال روستایی و کاهش فقر»پاسخ به سوال خبرنگاران که آیا افزایش اخیر قیمت بنزین در قیمت محصولات کشاورزی تاثیری خواهد داشت،‌گفت: عمده ماشین‌آلاتی که کشاورزان در مراحل مختلف کاشت،‌ داشت و برداشت از آن استفاده می‌کنند سوخت گازوئیلی دارد و امیدواریم هزینه‌ای برای کشاورزان تحمیل نشود.
وی ادامه داد: شاید برای انتقال محصولات کشاورزی به شهر که معمولاً با خودروهای بنزینی انجام می‌شود تاثیر کوچکی روی قیمت تمام شده آنها بگذارند اما باید مدیریت کنیم که اثری در تولید کشاورزان نداشته باشد و متناسب با هزینه‌ها تولیداتشان را انجام دهند.
بخشنده افزود: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرموده‌اند که در بخش کالاها تغییر قیمت انجام نشود باید مسئولان هم تلاش کنند و کمک کنند تا فشاری بر مردم ایجاد نشود.

(سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸) ۱۴:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها