سه شنبه / ۲۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۹۸۴۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

گوجه فرنگی رکورددار ثبت شکایت در سامانه ۱۲۴ شد

مسئول سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیک با اشاره به ثبت دو هزار و ۲۰۰ شکایت مردمی از نهم شهریور ماه سال جاری در سامانه ۱۲۴ گفت: گوج

 مهدی اعظم زاده از ثبت دو هزار و 200 شکایت مردمی از نهم شهریور ماه سال جاری در سامانه 124 خبر داد و گفت: بطورکلی 70 درصد آمار تخلفات مورد گزارش مربوط به گرانفروشی بوده است.
 
وی همچنین اظهارداشت: نکته قابل ذکر اینکه از بین کالاهایی که در سامانه ثبت شده گوجه فرنگی بیشترین شکایت را با 120 مورد به خود اختصاص داده است.
 
مسئول سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: بیشترین شکایت مردمی پس از گوجه فرنگی مربوط به نان سنگک و شکر است.
 
وی در ادامه بازدید از سامانه 124 را چهار میلیون و 22 هزار مورد عنوان کرد و افزود: سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات از هفدهم مرداد رونمایی و بخش ثبت شکایات آن از نهم شهریور ماه سال جاری راه اندازی شده است.
 
اعظم زاده تصریح کرد: مردم در خصوص تمامی تخلفاتی که در قانون نظام صنفی ذکر شده می توانند نسبت به ثبت شکایت در این سامانه به آدرس WWW,124.IR اقدام کنند.
 
وی اظهارداشت: بطورکلی 100 قلم کالا در سامانه 124 ثبت شده که برخی از این اقلام مشمول قیمت مصوب و تعدادی دارای قیمت کف و سقف بازار هستند.
 
مسئول سامانه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات مرکز توسعه تجارت الکترونیک یادآورشد: قیمت کالاهایی که در سامانه مزبور ثبت شده بیشتر اقلام اساسی و پرمصرف مردم قلمداد می شوند.
(سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸) ۱۱:۳۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها