دوشنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۲
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۹۸۲۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
فارس
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

قیمت محصولات کشاورزی افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: با افزایش اخیر قیمت بنزین هیچ افزایشی در قیمت محصولات کشاورزی ایجاد نخواهد شد چرا که عرضه و تقاضا قیمت بازار را تعیین می‌کند.

رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: افزایش اخیر قیمت بنزین هیچ تأثیری در قیمت محصولات کشاورزی نخواهد داشت و قیمت آنها را گران نخواهد کرد.
نورانی با بیان اینکه تنها عرضه و تقاضا است که قیمت محصولات کشاورزی را تعیین می‌کند، گفت: حتی در فصل تابستان هم شاهد بودیم که زمانی که عرضه در بازار بیشتر می‌شد قیمت‌ها پایین می‌آمد و بالا رفتن هزینه‌های حمل تأثیری در قیمت میوه‌ها ایجاد نمی‌کرد.
وی با بیان اینکه افزایش اخیر قیمت بنزین تنها یک تا 2 درصد قیمت تمام شده تولید را بالا می‌برد، گفت: این افزایش اندک هم طوری نیست که تولیدکنندگان مجبور شوند قیمت‌ها را افزایش دهند و مهمترین عاملی که روی قیمت میوه‌ها تأثیر دارد تنها عرضه و تقاضا است.
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پاسخ به اینکه وضعیت عرضه میوه در بازار چگونه است، گفت: میوه‌ها شرایط بسیار مطلوبی دارند، عرضه مرکبات به ویژه سیب در وضعیت بسیار خوبی است و به طور کامل نیاز بازار تأمین می‌شود.

(دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸) ۱۵:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها