شنبه / ۲۵ آبان ۱۳۹۸ / ۰۷:۴۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۹۷۴۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی
عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان:

تشدید بازرسی و برخورد جدی با تخلفات صنفی

تابش گفت: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر افزایش نرخ بنزین، برای کنترل بازار و جلوگیری از تخلفات صنفی به ویژه در خصوص گرانفروشی طرح تشدید نظارتی به اجرا خواهیم گذاشت.

عباس تابش رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در پایان جلسه فوق العاده ستاد تنظیم بازار کشور و در جمع خبرنگاران گفت: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلف برخورد لازم اعمال خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی، سرویس مدارس و موارد لازم سهمیه بنزین تعریف شده است.
 
رئیس سازمان حمایت تصریح کرد: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار، سازمان حمایت تمامی ظرفیت‌های نظارتی خود را در روند کنترلی قیمت‌ها بکار خواهد بست.
 
 
تابش خاطر نشان کرد: علاوه بر بازرسان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان ها، بازرسی اصناف و همچنین بسیج اصناف کمک ما اجرای این طرح خواهند بود که البته با همراهی سازمان تعزیرات حکومتی روند رسیدگی به پرونده‌های متشکله تسریع شود.
 
وی اعلام کرد: مردم عزیز کشورمان از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ و یا سامانه شکایتی آنلاین سازمان حمایت، تخلفات موجود را منعکس کنند تا اسرع وقت به موارد رسیدگی شود.
 
تابش گفت: انتظار داریم واحد‌های تولیدی نظارت دقیقی روی شبکه توزیع خود داشته باشند تا تخلفی رخ ندهد.
 
وی در پایان افزود: با توجه به اطمینان موجود به شبکه توزیع و همچنین برنامه‌های نظارتی موجود امیدواریم تخلفات در سطح بازار کالا و خدمات به کمترین میزان ممکن برسد.
 در قیمت گازوئیل هیچ گونه افزایش قیمت رخ نداده است
 
همچنین مداح عضو هیئت عامل سازمان راهداری کشور در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار در جمع خبرنگاران تصریح کرد: افزایش قیمت صرفاً در بنزین بوده و در قیمت گازوئیل تغییر نرخی وجود ندارد.
 
مداح گفت: کرایه‌های خودرو‌های گازوئیلی به صورت تن_کیلومتر محاسبه می‌شود و با توجه به عدم تغییر قیمت در این بخش، هیچ گونه افزایش قیمت در ناوگان بین شهری، اعم از اتوبوس و باری، مشاهده نخواهیم کرد.
 
وی ادامه داد: در بخش سواری نیز سهمیه لازم در کمیسیون مربوطه لحاظ شده و حتماً اعمال می‌شود و البته فعلاً تغییری در قیمت کرایه‌های بین شهری بخش مسافری سواری‌ها نخواهیم داشت.
(شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸) ۰۷:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها