دوشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۵
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۹۶۲۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

رشد ۴۰ درصدی تدارک کودهای شیمیایی در سالجاری

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: میزان تدارک و تأمین کود در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۷ درصد رشد داشته است.

حمید رسولی مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت:  این شرکت در هشت ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۱.۴۵۰.۰۰۰ تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را از طریق شبکه بزرگ کارگزاران خود به کشاورزان تحویل نموده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر رشد ۳۷ درصدی است.
 
وی اعلام کرد: این توفیق علیرغم دو مرحله توقف تحویل کود اوره توسط شرکتهای پتروشیمی، تحریم ظالمانه و عدم پرداخت یارانه کودهای کشاورزی در سال جاری اتفاق افتاده است.
 
 رسولی ادامه داد: در سال جاری علاوه بر کودهای یارانه‌ای تاکنون بیش از ۲۰.۰۰۰ تن انواع کودهای غیریارانه‌ای مرغوب و باکیفیت نیز از طریق شبکه بزرگ کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در اختیار کشاورزان زحمتکش قرار گرفته است که این میزان کود غیریارانه‌ای تحویلی به کشاورزان طی هفت ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۳۰۰ درصد رشد داشته است.
 
 وی خاطر نشان ساخت: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی تدارک مناسبی برای کودهای ازته، فسفاته و پتاسه دیده است و کلیه قراردادهای خود را با بهترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی منعقد نموده است.
 
 رسولی اظهار امیدواری کرد که با تخصیص مناسب یارانه توسط سازمان برنامه و بودجه کشور بتوانیم برنامه تأمین و تدارک سال جاری را بنحو شایسته‌تری اجرایی نمائیم.
(دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸) ۱۲:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها