یکشنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۸ / ۰۹:۱۰
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۹۵۹۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

سمینار آموزشی «صادرات محصولات ارگانیک به بازارهای اتحادیه اروپا»

اتاق بازرگانی تهران با همکاری سفارت ایتالیا، سمیناری برگزار می‌کند که طی آن تولیدکنندگان محصولات ارگانیک در ایران بتوانند برای راه‌های ورود به بازارهای اتحادیه اروپا را با حضور کارشناس این حوزه بررسی کنند.

همزمان با هفته غذا ایتالیا، اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد تا با هماهنگی سفارت ایتالیا سمینار آموزشی "صادرات محصولات ارگانیک به بازارهای اتحادیه اروپا" را با هدف آگاهی بخشی بیشتر به فعالان اقتصادی در دانش ضمنی صنایع مرتبط (کشاورزی، صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی) برگزار نماید.
 
به همین منظور در روز دوشنبه 27 آبان ماه 1398، سمیناری آموزشی با موضوع نحوه اخذ مجوزهای لازم جهت ورود به بازارهای محصولات ارگانیک ایران به اروپا در ساختمان اصلی اتاق تهران برگزار خواهد شد.
 
مدرس این سمینار، آقای آلبرتو برگامسکی است که سابقه بیش از 30 سال آموزش در حوزه مرتبط را دارد و در خصوص موضوعاتی اعم از قانون محصولات ارگانیک، نحوه واردات محصولات ارگانیک از کشورهای ثالث و الزامات صادرات محصولات باغی، مرکبات، غلات، سبزیجات و کالاهای آرایشی بهداشتی سخنرانی و به سوالات اعضای اتاق در این بخش پاسخ خواهند داد.
 
آگاهی رسانی در خصوص چگونگی احراز شرایط کیفی لازم به منظور ورود به بازارهای اتحادیه اروپا و معرفی الزامات قانونی و استاندارهای لازم به منظور موفقیت در این بازارها از جمله محورهای این سمینار خواهد بود.
 
برنامه سمینار:
 
ساعت 10: سخنرانی رییس اتاق بازرگانی تهران و سفیر ایتالیا در تهران
 
ساعت 10:30: ارائه آقای زوکینی، مدیرعامل شرکت مشاوره i-Pars
 
ساعت 10:45: ارائه آقای برگامسکی، مدرس کارگاه آموزشی
 
ساعت 11:30 الی 12:30: پرسش و پاسخ
(یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸) ۰۹:۱۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها