چهارشنبه / ۸ آبان ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۰
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۸۹۳۹۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
تسنیم
سرویس فرآورده های لبنی

تصویب ۱۸۰ میلیارد تومان بودجه برای توزیع شیر رایگان مدارس

دبیر انجمن صنایع لبنی ایران گفت: بر اساس اعلام سازمان برنامه و بودجه ۱۸۰ میلیارد تومان در ردیف بودجه، برای توزیع شیر در مدارس ۸ استان تصویب شد.

رضا باکری دبیر انجمن صنایع لبنی ایران د در پاسخ به اینکه شیر مدارس از چه زمان توزیع می شود اظهار کرد: وزارت آموزش و پروررش منتظر ابلاغ سازمان برنامه و بودجه است تا کارخانه هایی که در این طرح مشارکت دارند برای انعقاد قرارداد دعوت شوند.
 
وی افزود: براساس تماس صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه، این سازمان اعلام کرده است که 180 میلیارد تومان در ردیف بودجه برای توزیع شیر در مدارس 8 استان کمتر برخوردار کشور تصویب شده است.
 
   
دبیر انجمن صنایع لبنی ایران با بیان اینکه منابع مالی برای توزیع شیر رایگان در مدارس هر سه ماه یکبار به حساب آموزش و پرورش ریخته می شود  ادامه داد: در حال حاضر آموزش و پرورش منتظر ابلاغ از سوی سازمان برنامه و بودجه است تا کارخانه ها برای انعقاد قرار داد دعوت شوند، اما هنوز تاریخی برای این امر اعلام نشده است.
 
وی در پاسخ به اینکه آیا مبلغی به حساب آموزش و پرورش  ریخته شده است، تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه باید ابتدا مبلغ مورد نیاز توزیع سه ماه توزیع رایگان شیر مدارس را به حساب آموزش و پرورش واریز کند اما ظاهرا هنوز پولی واریز نشده است.
 
 بر اساس این ابلاغیه هشت استان کمتر برخوردار بوشهر، خراسان جنوبی،سیستان و بلوچستان،کرمان، ایلام ،خوزستان، کهکیلویی و بویر احمد و هرمزگان هستند که برای توزیع رایگان شیر مدرسه در نظر گرفته شده اند .
 
  بر اساس خروجی اعلام شده از  پنجمین جلسه بررسی طرح توزیع رایگان شیر مدرسه ، این طرح  در آبان ماه سال جاری اجرایی خواهد شد .
(چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸) ۱۴:۲۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها