سه شنبه / ۳۰ مهر ۱۳۹۸ / ۰۷:۱۸
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۸۹۲۵۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
دنیای اقتصاد
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی

آمادگی «سحرخیز» برای تسهیل شرایط مبادله زعفران

با استفاده از انبارهای بورس زعفران سحرخیز، بازرگانان و تولیدکنندگان می توانند زعفران خود را در محلی امن و مطابق با استانداردهای روز دنیا نگهداری و در هر زمان بدون مراجعه نسبت به فرو‌ش آن اقدام کنند.

فرزاد سحرخیز، عضو هیات‌مدیره گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز اعلام کرد: درحال‌حاضر انبار بورس سحرخیز مخصوص نگهداری زعفران نگین و‌ زعفران پوشال بوده که انبار زعفران پوشال این شرکت بزرگ‌ترین انبار زعفران پوشال ایران است.
 
وی با بیان اینکه ظرفیت کلی انبارهای شرکت سحرخیز ۷ تن است، افزود: برای سهولت تحویل زعفران توسط سپرده‌گذاران امکان ایجاد کد بورسی کارگزاری در محل انبار برای سپرده‌گذاران زعفران فراهم شده است. همچنین آموزش چگونگی انجام معاملات بورس نیز به سپرده‌گذاران در محل انبار داده می‌شود. وی ادامه داد: خرید و حمایت مستمر گروه سحرخیز در تابلوی معاملات از نمادهای نگین و پوشال و استفاده از اعتبار برند سحرخیز در زمان فروش زعفران سپرده‌گذاری شده، از جمله مزایای تحویل زعفران به انبار بورس سحرخیز است. به گفته عضو هیات‌مدیره گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز آموزش و مشاوره کاشت، داشت و برداشت و نیز تخفیف شهریه ثبت‌نام در دانشگاه علمی کاربردی سحرخیز برای سپرده‌گذاران زعفران و وابستگان از دیگر مزایای تحویل زعفران به انبار بورس سحرخیز است. سحرخیز در ادامه گفت: علاوه بر امکان مراجعه حضوری برای سهولت، امکان نوبت‌دهی آنلاین برای تعیین ساعت و روز مشخص تحویل زعفران به انبارنیز فراهم است. عضو هیات‌مدیره گروه شرکت های زعفران سحرخیز با بیان اینکه حضور زعفران در بورس‌کالا، موجب افزایش شفافیت در معاملات می‌شود، گفت: ارتقای وضعیت استانداردهای نگهداری و امنیت زعفران، فروش آنلاین و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های فرآیند فروش و زمینه‌سازی برای حضور زعفران ایران در بورس‌های خارجی، از دیگر ویژگی‌های مثبت حضور زعفران در بورس‌کالا است.
 
(سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸) ۰۷:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها