دوشنبه / ۲۲ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۲۵
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۹۰۹۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

تامین آرد نانوایی‌ها از طریق سامانه / نان حجیم گران نشده است

رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم گفت: هم اکنون افزایش قیمتی برای نان‌های حجیم در بازار نداریم.

محمدجواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم صنعتی به اشاره به آخرین وضعیت تولید و توزیع نان‌های حجیم در بازار اظهار کرد: خوشبختانه تا به امروز تغییر نرخ جدیدی در قیمت نان ها حجیم رخ نداده است.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم،  تصریح کرد: هم اکنون قیمت نان سنتی و حجیم مشخص شده و کماکان قیمت‌ها همانند گذشته است، قابل تذکر است که تمام نانوایی های حجیم و نیمه حجیم ملزم به اجرای قوانین مصوب اتحادیه هستند و هر گونه افزایش قیمت خارج از قانون تخلف خواهد بود.
کرمی در ادامه از قیمت نان‌های پرمصرف در بازار خبر داد و تصریح کرد: هر عدد نان باگت ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، نان بربری فانتزی ۲ هزار تومان، نان همبرگر ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نان ساندویچی یک هزار و ۵۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم در پاسخ به این پرسش که برای تهیه نان کمبودی در آرد وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: با توجه به شکل گیری سامانه شرکت بازرگانی دولتی، هر نانوایی می‌تواند از طریق این سیستم، آرد مورد نظر خود را تامین کند.
کرمی در ادامه با تاکید بر اینکه  نیرو‌های نظارتی بر تمام نانوایی ها نظارت دارند، افزود: هموطنان در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ و فروش با قیمت های غیرمتعارف، آن را به نزدیکترین اتحادیه نانوایی خود اطلاع دهند تا بتوان به آن رسیدگی کرد.
رئیس اتحادیه نانوایان حجیم و نیمه حجیم با تاکید بر اینکه نان‌های حجیم و نیمه حجیم، یکی از نان‌های پرمصرف در جهان است ، گفت: با رشد شهرنشینی در ایران، تولید و مصرف این دسته از نان‌ها، رونق یافته و عرضه آن بیشتر شده است.

(دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸) ۰۸:۲۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها