یکشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۱
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۸۹۰۳
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس کسب و کار، برندینگ

باهم بزرگتر شدیم؛ کمپین جدید سان استار

سان استار در کمپین بازگشت به مدرسه خود با استفاده از ایده خلاقانه این بار با روش سمپلینگ آب میوه های متنوع در مدارس کشور و بین دانش آموزان حضور پیدا کرده و ضمن معرفی محصولات تازه، با توزیع دفتر آرزوها ارتباط عاطفی با مخاطبان خود برقرارکرده است.

احسان مهدی زاده مدیر ارشد مارکتینگ هلدینگ مارینا و گروه سان استار دررابطه با موضوع کمپین بازگشت به مدرسه می گوید: از آنجا که باهم بودن و درکنارهم بودن یکی از اصول مهم مجموعه است، لذا شعار "با هم بزرگتر شدیم" به کار رفته در طرح های کمپین محیطی و شبکه های اجتماعی از اینجا خلق شد که ضمن اشاره به بزرگترشدن دانش آموزان و ارتقا آنها درسال تحصیلی جدید بر موضوع رشد و بالندگی سان استار در کنار مخاطبانش تاکید دارد.
 
در طراحی این کمپین سعی شده نگاهی خلاقانه تر همراه با نوآوری حاکم باشد و درواقع از دید مخاطب و دریچه ی نگاه او به موضوعات نگریسته شود و نوع ارتباط عاطفی تر با قشر دانش آموز ایجاد شود، به همین دلیل از روش سمپلینگ محصولات آبمیوه در داخل مدارس برای این ارتباط استفاده شده است و برخی مدارس شهر تهران و کلان شهرها دراین طرح مشارکت دارند، البته این بار محل سمپل در نقطه فروش نیست بلکه در جای مناسب امکان ایجاد تجربه ای خوب را رقم می زنیم.
 
 
 
سمپلینگ در مدارس آبمیوه های محصول جدید پالپی
 
البته در این کمپین آب میوه های ۲۴۰ سی سی معرفی می شوند که برای اولین بار در ایران تولید شده و حجم آن بیش از آبمیوه های تک نفره است و بر اساس تحقیقات بازار، به دلیل اینکه جوانان و نوجوانان به دلیل فعالیت های فیزیکی و مغزی نیاز بیشتری به مواد مغذی دارند لذا این آبمیوه ها درحجم بیشتری برای آنها قابل استفاده است. همچنین دومین ویژگی محصول پالپی بودن است که ارزش غذایی بیشتری به خاطر داشتن قطعه های میوه دارد.
 
این اقدام در دو هفته اول مهرماه در دو فاز اجرایی می شود که در فاز نخست ۱۵۰ مدرسه و ۲۵ هزار دانش آموز محصولات را ضمن ارائه ی توضیح ویژگی های آن دریافت و تست می کنند و فاز بعدی نیز دو هفته ی آخر مهر در همین مقیاس اجرایی می شود که درکل ۴۰۰ هزار محصول بین ۵۰ هزار نفر از دانش اموزان به روش سمپل توزیع و معرفی میشود.
 
 
دفتر آرزوهای سان استار
 
او در ادامه ازطرح مسئولیت اجتماعی این مجموعه درفصل بازگشایی مدارس خبر داده و افزود: دفتر آرزوهای سان استار در بین دانش آموزان برخی مدارس توزیع می شود و بعد از جمع آوری و مطالعه آروزهای دانش آموزان خواسته هایی که امکان انجام آن مقدور باشد به شکلی خلاقانه اجرا می شود.
 
 
نوآوری بر پایه ی تحقیقات
 
استراتژی هلدینگ مارینا (سان استار) بر مبنای این شعار که نوآوری از پشت میزها شروع می شود، شکل گرفته است؛ مهدی زاده با تاکید بر این موضوع افزود: در بخش مارکتینک یکی از مهمترین وظایف این است که صدای مصرف کننده را بشنویم و نیاز او را شناسایی کنیم، برهمین مبنا تیم تحقیقاتی درون و بیرون شرکت، ماهانه نحوه ی برخورد و رفتار و به طور کلی سبک زندگی مخاطب مصرف کننده را آنالیز می کنند و مدیران مارکتینگ و تبلیغات از بین این آنالیزها فضاها و فیلترهایی که می توان از طریق ورود به آن، موضوعات جذاب برای مخاطبان طراحی کرد را استخراج کرده و در نهایت در اختیار تیم تحقیق و توسعه مجموعه قرار می گیرد تا در مسیر تولید محصولات تازه یا حتی جایگزینی برخی محصولات، اقدامات اجرایی انجام شود. در واقع شعار تیم مارکتینگ هلدینگ "تایگر مارکت" است بر این اساس که مغزها مثل ببر شکار کنند و گوش به زنگ ایده های تازه باشند.
 
 
 
محصولات جدید متناسب با فصل پاییز وزمستان
 
او از تولید آبمیوه های میکس متناسب با فصل پاییز خبر داده و افزود: محصول آبمیوه میکس سیب، لیمو و عسل و همچنین میکس مرکبات و انار ضمن معرفی در کمپینی که از آبان ماه قرار است اکران شود، روانه بازار می شود که حاوی ویتامین سی و عسل برای بالا بردن ایمنی بدن در برابر بیماری های فصل سرما مناسب بوده و همچنین محصول اسمارت که ترکیبی از آواکادو و انجیر است و تاثیر مستقیم بر فعالیت مغز داشته و برای نیمه ی دوم سال که فعالیت ذهنی دانش آموزان و دانش جویان بیشتر است به بازارعرضه می شود.
 
ترکیب منحصر به فرد بلوبری و انار نیز آبمیوه ترکیبی زمستانه سان استار است که طعم متفاوتی داشته و برای نخستین بار در ایران تولید شده است. همچنین در طراحی پاکت آبمیوه های نیم لیتری مربعی، سهولت مصرف مد نظر قرار گرفته است.
(یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸) ۰۹:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها