چهارشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۷
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۸۸۱۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

قیمت ماهی در ایران "بالا" است

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی از کاهش تقاضا برای مرغ و ماهی خبر داد و گفت: قدرت خرید مردم کفاف خرید ماهی را نمی‌دهد.

مهدی یوسف‌خانی در رابطه با بازار مرغ و ماهی، اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به فصل سرد سال میزان تقاضا برای ماهی و غذاهای دریایی افزایش می‌یابد که در سال جاری با توجه به میزان تولید و کاهش تقاضا از سوی مصرف‌کنندگان در پی رشد قیمت، بازار با هیچگونه کمبودی مواجه نخواهد بود.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: قیمت فعلی عرضه ماهی و دیگر آبزیان خوراکی با توجه به هزینه‌های تمام شده تولید، منطقی و مناسب است اما قیمت‌ها همخوانی با قدرت خرید مردم ندارد.
وی خاطرنشان کرد: ماهی در ایران از قیمت بالایی برخوردار است و قیمت‌های اعلامی با قدرت خرید مردم همخوانی ندارد.
یوسف‌خانی در رابطه با وضعیت بازار مرغ بیان کرد: در شرایط فعلی میزان عرضه مرغ از تقاضا پیشی گرفته و این موضوع کاهش قیمت مرغ را رقم زده است، در حال حاضر حتی در برخی از مناطق مرغ به قیمت کمتری از نرخ مصوب به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد.
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی انجام سفرهای روزهای پایانی تابستان، برگزاری مجالس عزای حسینی، گشایش مدارس و افزایش هزینه‌های خانوار در روزهای ابتدایی مهر را از دلایل اصلی کاهش تقاضای مرغ دانست.

(چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸) ۱۰:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها