شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۳
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۸۸۶۹۵
گزارشگر : ۳۵۱۶
فارس
سرویس فراورده های روغنی

تولید روغن نباتی جهان با عزم کارگران و کارفرما از سر گرفته می‌شود

مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با عزم و اراده کارگران و کارفرمای روغن نباتی جهان در استان زنجان در آینده نزدیک شاهد شروع تولید در این بنگاه اقتصادی خواهیم بود.

کریم یاوری مدیر کل حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: با عزم و اراده کارگران و کارفرمای کارخانه روغن نباتی جهان در استان زنجان با همدلی و همکاری موثر آنان در آینده نزدیک شاهد شروع تولید در این بنگاه  اقتصادی خواهیم بود.

 
وی گفت: بنگاه  اقتصادی روغن نباتی جهان که به دلائل مشکلات ناشی از تحریمها و کمبود مواد اولیه و نقدینگی مدتی تعطیل  بوده به زودی فعالیت تولیدی خود را از سر خواهد گرفت.
 
یاوری تاکید کرد: در کارخانه روغن نباتی جهان زنجان حدود 100 نفر کارگرمشغول  به کار هستند.
 
مدیر کل حمایت از مشاغل  و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تمام کارگران روغن نباتی جهان با همکاری موثر در جریان راه اندازی بنگاه و بازسازی و به روز رسانی دستگاهها و ماشین آلات برای شروع تولید هستند.
 
به گفته وی، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و مسئولان استانی همراهی و همکاری لازم و مفید و موثری برای تجدید تولید و فعالیت در کارگاه را به عمل آوردند.
 
یاوری خاطرنشان کرد: حدود سه هزار تن مواد اولیه ( روغن خام) به کارخانه روغن نباتی جهان وارد شده تا پس از بازسازی دستگاهها تولید در بنگاه به جریان در آید.
 
وی گفت: درشرایط تحریم کارگران و کارفرمایان باید با درک صحیح از شرایط موجود با همدلی و همکاری بیش از پیش  مشکلات را از پیش روی بردارند و با جدیت و کوشش روز افزون به تولید کمی و کیفی بیاندیشند و همت خود را بر حل  مشکلات  و خلاقیت در تامین نیازهای مواد اولیه و تجهیزات و قطعات قرار دهند.
 
به گفته یاوری، در شرایط کنونی فعالیت دو چندان  کارگروههای تسهیل و رفع موانع تولید در استانها مورد انتظار است. چنانچه کارگروههای تسهیل  و رفع موانع تولید استانها به ریاست استانداران جلسا ت را در محل فعالیت بنگاههای اقتصادی با حضور نماینده کارگران و کارفرمایان  برگزار نمایند، کارگشا و اثر بخش تر خواهد بود.
 
وی همچنین گفت: صمیمیت و محبت  و اخوت و همکاری و همدلی و بین کارگران و کارفرمایان قطعا در حل مشکلات بنگاهها موثر و کارگشا است.
(شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸) ۱۳:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها