شنبه / ۶ مهر ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۷
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۸۸۶۷۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

آغاز دور جدید فعالیت‌های تبلیغاتی چی‌توز

شرکت ارتباط تصویر اشاره، از ابتدای امسال، همکاری خود را با برند چی­توز آغاز نموده است.در دور جدید فعالیت­های تبلیغاتی و ارتباطی چی­توز، برای محصولات نام ­آشنا و نیز محصولات جدید این برند، به طراحی و اجرای فعالیت­های تبلیغاتی می­ پردازد.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر درباره فعالیت‌های اخیر چی‌توز با «کامیار ذوالفقاری، مدیر امور مشتریان» و «فرزاد ترکمانی، مدیر پروژه» از شرکت ارتباط تصویر اشاره، گفتگویی انجام شده که در ادامه می‌خوانید.
 
 
درباره روند همکاری اشاره و چی‌توز برایمان بگویید؟
 
فرزاد ترکمانی: از ابتدای سال 98 همکاری شرکت ارتباط تصویر اشاره با برند چی توز آغاز شده است. چی‌توز نامی آشنا در بازار است که محصولات متنوعی را در دسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌کند. برند چی‌توز به خاطر ذات محصولات و رقابت تنگاتنگی که در بازار حوزه فعالیت‌ش وجود دارد، همواره حضور فعالی در عرصه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی داشته است؛ تا به این ترتیب، نام برند همیشه در ذهن مخاطب باقی مانده و به سهم بازار بیشتر منجر شود. در نظر داشته باشید که در دور جدید تبلیغات چی‌توز از یک سو سعی شده به استراتژی ارتباطی برند وفادار بمانیم و از طرفی، در کنار حفظ فضای پرشور و حال برند، ایده­های جدید و خلاقانه­ای داشته باشیم.
 
 
کامیار ذولفقاری: همکاری اشاره با برند چی‌توز پروژه‌های مختلفی را بر می­گیرد که بخشی از آن­ها پخش و اکران شده و بخش دیگری نیز در آینده در معرض دید مخاطبان هدف قرار خواهد گرفت.
 
در تبلیغات برند چی­توز، با توجه به مخاطب هدف و نیز محدودیت­های موجود، کانال­های ارتباطی مختلفی در نظر گرفته شده که در عین حال، هم محصولات محبوب و پرمخاطب این برند به مخاطبان یادآوری و هم محصولات جدید به مخاطبان معرفی شود.
 
فرزاد ترکمانی: در تبلیغات تلویزیونی، محصولات نام­آشنایی چون اسنک موتوری، پاپ کورن، چی­­پلت، انواع چیپس، و نیز محصولات جدیدی مانند مسترفیش و چی­فلکس در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.
 
در خصوص محصولاتی مانند اسنک موتوری، پاپ کورن و چی­پلت، سعی شد مسیر ارتباطی قبلی پیش گرفته شود و در مقابل برای خلال سیب­زمینی رویکردی تازه مد نظر قرار گرفت، به این ترتیب که با بهره­گیری از تکنیک استاپ­موشن، سعی شد تا به نحوی جذاب و متفاوت، کاربردهای مختلف محصول برای مخاطبین به تصویر کشیده شود. در رابطه با چیپس نیز، استراتژی متفاوتی اتخاذ گردید به این ترتیب که با حفظ حال و هوای تبلیغات پیشین این محصول، آگهی جدیدی ارائه شد که تأکید بیشتری روی محصول داشته و موقعیت­های متفاوتی را برای مصرف محصول، در معرض دید مخاطب قرار می­دهد.
 
 
 
در مورد محصول مسترفیش برایمان بگویید؟
 
کامیار ذولفقاری: در رابطه با مسترفیش، با توجه به جدید بودن این برند و همچنین نوع مصرف این محصول، تلاش شد در آگهی تبلیغاتی، وجوه متمایزکننده­ و به یادماندنی این محصول، با مخاطبین هدف در میان گذاشته شود. به این ترتیب که شخصیت‌های داستان در مواجه با مسترفیش حال و هوای جدید و متفاوتی را تجربه می‌کنند؛ حال و هوایی که به محض فاصله گرفتن از محصول به نوعی محو می­شود. این حال و هوا از فردی به فرد دیگر در آگهی تلویزیونی منتقل می‌شود. چنین رویکردی متفاوت بودن محصول مسترفیش را نشان می‌دهد. برای این سری از آگهی‌ها شعار «توی تورش می‌افتی» طراحی شده است. شعاری که یادآور «نام برند» (مسترفیش) و «ماهی شکل بودنِ» این محصول است و به این نکته اشاره دارد که مصرف­کنندگان به محض خوردن اولین تکه­ی آن در تورش می­افتند و تا آخرین ذره­ی محصول پیش می‌روند.
 
کامیار ذولفقاری: تبلیغات محیطی مسترفیش نیز به صورتی هماهنگ با آگهی تلویزیونی در نظر گرفته شد تا بتواند از سینرژی بین تبلیغات تلویزیونی و محیطی، در جهت یکپارچگی بیشترِ انتقال پیام به مخاطبین استفاده کند. به این ترتیب، شعار «توی تورش می‌افتی» در این فضا نیز به کار گرفته شد.
 
در دوره‌ی جدید فعالیت‌های تبلیغاتی برند چی‌توز، ضمن وفاداری به استراتژی برند چی‌توز، در کنار رسانه‌های ATL مانند تلویزیون و تبلیغات محیطی، برای فضای دیجیتال نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است که مخاطبان به مرور شاهد آن‌ها خواهند بود.
 
 
 
در مورد محصول چی فلکس چه عملکردی داشته‌اید؟
 
فرزاد ترکمانی: در رابطه با محصول جدید چی‌فلکس که غلات صبحانه چی‌توز است و در ابتدای روز و برای صبحانه استفاده می‌شود باید بگویم: در فعالیت­های ارتباطی برای لانچ این محصول، بر روی شیوه مصرف این محصول در کنار خانواده تاکید شده است و در عین حال، سعی شده تا چی­فلکس به عنوان برندی که شروع یک روز خوب را نوید می­دهد، به مخاطبان معرفی شود. لازم به ذکر است، با توجه به این که، این محصول، طبقه­ای از محصولات صبحانه را در خود جای داده است و در آینده نیز شاهد محصولات دیگری از این برند هستیم، می­بایست از ایده‌ای استفاده می‌کردیم که در آینده قابلیت بسط دادن داشته باشد. به همین خاطر بر عنصر «صدا» متمرکز شدیم و صدایی برای محصول در نظر گرفتیم که در تیزر برای مخاطب تکرار شود. این صدا برخواسته از تکان دادن بسته­بندی محصول است. ایده‌ی صدا قابلیت بسط به آگهی‌ها و معرفی محصولات جدید را دارد. در واقع تمامی افراد حاضر در آگهی نسبت به صدا شرطی شده و به محض شنیدن این صدا، به یاد محصول می‌افتند. شعار معرفی این محصول «یک روز خوب با چی شروع میشه» در نظر گرفته شده است. تبلیغات این محصول از ابتدای شهریور که آغاز ماه بازگشت به مدرسه نیز هست، شروع شد.
 
 
 
درباره تبلیغات محصولاتی مانند چیپس و... توضیح بفرمایید؟
 
کامیار ذولفقاری: علاوه بر موارد فوق، با هدف مواجه­ی حداکثری مخاطب با محصول، با در نظر گرفتن آرم­آگهی­هایی برای اسنک موتوری و چیپس، برنامه­ی پخش تکمیل­تر گردید. به این ترتیب که برای آرم­آگهی محصول چیپس نرمال، بیشترین مواجه­ی مخاطب با محصول در دستور کار قرار گرفت و در آرم­آگهی اسنک موتوری نیز کاراکتر معروف چی‌توز در نظر گرفته شد که سوار بر موتور است و شعار معروف یه گاز خوشمزه توانسته پیام برند را به مخاطبان برساند.
 
فرزاد ترکمانی: در فضای محیطی نیز، تبلیغات برندها و محصولاتی چون کرانچی و مسترفیش در دستور کار قرار گرفت. در تبلیغات محیطی کرانچی، با توجه به محدودیت­های موجود در این رسانه برای این قبیل محصولات، سعی شد با نگاهی خلاق به این موضوع توجه شود و در ضمن این که، تم تبلیغات قبلی چی توز تداعی می­شود، از لحاظ بصری، وجوهی تازه و جذاب به تصویر کشیده شود. در این تصویر کاراکتر چی‌توز مانند شخصیت اصلی فیلم ایندیانا جونز مشعلی به دست گرفته است. مشعل و شعله یادآور کرانچی و تندی فلفلی بودن محصول است. برای این آگهی شعار«یک ماجرای تند و آتشین» که باز هم یادآور فضای ماجراجویانه­ی فیلم است، طراحی شد.
(شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸) ۰۸:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها