جمعه / ۵ مهر ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۸۶۶۳
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

ایتالیا در بازار صنایع کشاورزی ایران مشارکت می‌کند

۱۰ شرکت ایتالیایی به منظور فعالیت در صنایع کشاورزی ایران، در سومین نمایشگاه مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی تهران حضور یافته‌اند.

به گزارش رایزنی مطبوعاتی سفارت ایتالیا در ایران، این شرکت‌ها با هماهنگی کمیسیون بازرگانی ایتالیا (ITA) و فدراسیون ملی تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی ایتالیا در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.
سازمان‌های یادشده، دو پژوهش با موضوع بازار ماشین‌آلات کشاورزی و بازار محصولات کشاورزی در ایران نیز تهیه و در اختیار شرکت‌کنندگان گذاشته‌اند تا سرمایه‌گذاران خارجی بتوانند با ظرفیت‌های صنعت کشاورزی در ایران آشنا شوند.
وینچنزو روسو اسپنا، رایزن فرهنگی و مطبوعاتی ایتالیا در ایران، هدف شرکت‌های ایتالیایی از حضور گسترده در سومین نمایشگاه ماشین‌آلات کشاورزی ایران را ارائه تصویری مناسب از محصولات صنعتی ایتالیا به شرکت‌های ایرانی عنوان کرد.
اگرچه واردات ایران در عرصه ماشین‌های کشاورزی در سال ۲۰۱۸ کاهش چشمگیری یافت، اما ایتالیا همچنان ۹ درصد از این بازار را در اختیار دارد و آمارهای نیمه نخست ۲۰۱۹ نیز حاکی از حفظ این جایگاه توسط ایتالیا است.
سومین نمایشگاه مکانیزاسیون، ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی ایران، از دوم مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد و تا روز جمعه ۵ مهرماه ادامه خواهد داشت.

(جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸) ۰۹:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها