چهارشنبه / ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۷:۲۴
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۸۵۰۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

۱۳ هزار میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه،گفت: مبلغ۱۳ هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان از مطالبات کشاوزان تاکنون پرداخت شده است.

محمد باقر نوبخت با اشاره به مباحث مطرح شده درباره خرید تضمینی گندم  گفت: تا تاریخ بیست و هفتم شهریور امسال، مقدار 7 میلیون و 705 هزار تن گندم به ارزش 13 هزار و 346 میلیارد تومان از کشاورزان گندم‌کار خریداری شده است و با پی‌گیری‌های صورت گرفته، مبلغ13 هزار و 325 میلیارد تومان از مطالبات کشاوزان تاکنون پرداخت شده است.
 نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوربا اعلام این خبر گفت: با احتساب این مقادیر و ارقام، حدود 99,8 درصد ازمطالبات کشاورزان گندم‌کار پرداخت شده و باقی‌مانده مطالبات آنان هم برابر 21 میلیارد تومان تامین اعتبار شده و در روزهای آینده و حداکثر تا سی ویکم شهریور ماه سال جاری پرداخت خواهد شد.
وی اظهار داشت: علیرغم افزایش ارزش گندم خریداری شده از کشاورزان در سال جاریو رشد حدود 6 درصد آن نسبت به مبلغ سال قبل (12 هزار و 550 میلیارد تومان)، مطالبات کشاورزان گندم‌کار نسبت به سال گذشته یک ماه زودتر تسویه و پرداخت می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در ادامه گفت: با توجه به منابع تأمین شده از محل اعتبارات عمومی و هدفمندسازی و منابع داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران و نیز مشارکت جدی نظام بانکی، روند تأمین و پرداخت مطالبات کشاورزان در سال جاری با کمترین مدت زمان تأخیر به طور مطلوب محقق شده است.

(چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸) ۱۷:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها