دوشنبه / ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۶
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۸۴۴۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایسنا
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

دلالان و سودجویان مانع کاهش قیمت کالاها هستند/تعزیرات حکومتی ورود کند

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با تاکید بر اینکه «سودجویی عده‌ای مانع همسان سازی قیمت ها شده است»، گفت: علاوه بر تعزیرات حکومتی باید سایر بخش ها نیز به میدان آمده و در مقابل افراد سودجو و دلالان بایستند.

ابوالفضل ابوترابی درباره اینکه چرا متناسب با کاهش نرخ ارز، قیمت کالاهای اساسی کاهش نمی یابد، از اصلی‌ترین دلایل این موضوع را سودجویی افراد سودجو دانست و اظهار داشت: امروز قیمت ارز از حدود ۱۸ هزار تومان کاهش یافته و به حدود ۱۱هزار تومان رسیده است اما سودجویی عده ای سودجو و دلالان مانع همسان سازی قیمت کالاها متناسب با کاهش نرخ ارز شده است.
 
نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: تعزیرات حکومتی باید به این موضوع ورود کرده و در مقابل افراد سودجو و دلال بایستد. البته با توجه به گستردگی این موضوع، این بخش به تنهایی نمی تواند با سودجویان برخورد کند بلکه باید سایر دستگاه ها به میدان آمده و حتی از پتانسیل نیروی مردمی نیز استفاده شود.
 
این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در ادامه تاکید کرد: برای این موضوع کمبود قانون نیز نداریم و دستگاه های اجرایی باید با بهره گیری از قوانین موجود در برابر سودجویان و دلالان بایستند.
 
ابوترابی در پایان با تاکید بر اینکه «مردم سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند»، گفت: نباید با برخی از کارشکنی ها زمینه نارضایتی مردم را فراهم کرده و به اعتماد آن ها نسبت به حاکمیت خدشه وارد کنیم. باید همه دستگاه‌ها در راستای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان تمام توان خود را به کار گیرند.
(دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها