یکشنبه / ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۵
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۸۴۱۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

گرایش برخی مسئولان به واردات دلیل مخالفت نمایندگان با تشکیل وزارت بازرگانی

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: به دلیل گرایش برخی مسئولان کشور به سمت واردات اکثریت نمایندگان مردم در مجلس نگران آسیب وارد شدن به بخش تولید محصولات از جمله محصولات کشاورزی با تشکیل وزارت بازرگانی هستند.

علی بختیاری عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی ، در خصوص تشکیل وزارت بازرگانی، گفت: موضوع تشکیل وزارت بازرگانی از مدت‌ها قبل مطرح شده و اکثریت نمایندگان مجلس نیز مخالفت خود را در خصوص تشکیل این وزارتخانه جدید اعلام کرده‌اند.
 
گرایش مسئولان به سمت واردات محصولات است
 
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موضوع تشکیل وزارت بازرگانی اخیرا به صورت رسمی در مجلس مطرح نشده است، ادامه داد: به دلیل گرایش برخی مسئولان کشور به سمت واردات اکثریت نمایندگان مردم در مجلس نگران آسیب وارد شدن به بخش تولید محصولات از جمله محصولات کشاورزی با تشکیل وزارت بازرگانی هستند.
 
انتقال وظایف وزارت کشاورزی به وزارت صمت موجب نگرانی شده است
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس قانون اختیارات تنظیم بازار بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است اما اخیرا برخی از اختیارات این وزارت خانه به وزارت صنعت، معدن و تجارت داده شده که برخی نگرانی‌ها را به همراه دارد.
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: برای تعیین تکلیف تشکیل وزارت بازرگانی باید منتظر بررسی این موضوع در مجلس و اعلام نظر نمایندگان باشیم./
(یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸) ۰۹:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها