شنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۹
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۸۳۰۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
تسنیم
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

عرضه ۷۵۰ تن چای وارداتی با ارز دولتی در ایام محرم و صفر

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از عرضه ۷۵۰ تن چای وارداتی با ارز دولتی در ایام محرم و صفر خبر داد.

عباس تابش با اشاره به توزیع بخشی از چای وارداتی با ارز دولتی در طرح محرم و صفر اظهار کرد: در هفته‌های گذشته چندین جلسه با شرکت‌های واردکننده چای داشتیم و با توجه به اسناد چای وارداتی با ارز رسمی، گزارش کاملی از این بررسی‌ها را به ستاد تنظیم بازار اعلام کردیم.
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، 750 تن چای وارداتی با ارز دولتی شناسایی شدند که این میزان چای برای طرح محرم و صفر و تامین چای مورد نیاز در این طرح تخصیص یافت.
به گزارش تسنیم، آمار واردات چای با ارز دولتی نشان می‌دهد از ابتدای امسال تا پیش از 18 خرداد ماه، حدود 20 هزار تن چای با ارز دولتی به کشور وارد شده است و پیش از این نیز سازمان حمایت از شناسایی 70 شرکت واردکننده چای با ارز دولتی خبر داده بود.
بر همین اساس لازم است تا مشخص شود، شرکت‌های واردکننده چای که بیش از 19 هزار و 250 تن چای وارداتی با ارز دولتی را تا پیش از اواسط خرداد ماه به کشور وارد کرده بودند، آیا مابه‌التفاوت ارز دولتی و ارز نیمایی را پرداخت کرده‌اند و در غیر اینصورت، این چای وارداتی با ارز دولتی با چه قیمت و به چه شکلی در بازار توزیع شده است؟

(شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها