شنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۵
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۸۸۲۸۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

قیمت ظروف یکبار مصرف در ایام محرم و صفر نزولی است

یک تولید کننده ظروف یکبار مصرف گفت: امسال با توجه به وجود مواد اولیه ظروف یکبار مصرف، قیمت ها افزایشی نداشته است.

حسین حیدری تولید کننده ظروف یکبار مصرف با اشاره به کاهش قیمت ظروف یکبار مصرف، گفت: با توجه به اینکه امسال مواد اولیه تهیه ظروف یکبار مصرف در کشور، به میزان قابل توجه وجود داشت، این بازار افزایش قیمتی به خود ندید. در ۷ ماه گذشته قیمت ظروف یکبار مصرف افزایش  چشمگیری داشت اما خوشبختانه در یک ماه گذشته شاهد سیر نزولی قیمت آن هستیم.
 در ماه محرم مشکلی در تولید ظروف یکبار مصرف وجود ندارد
این تولید کننده ظروف یکبار مصرف با اشاره به اینکه در ایام محرم و صفر با کمبود ظروف یکبار مصرف مواجه نخواهیم بود، بیان کرد: خوشبختانه به ااندازه کافی مواد اولیه ظروف یکبار مصرف وجود دارد و مشکلی در تهیه این مواد نخواهیم داشت.
حیدری تصریح کرد: برخی افراد تصور می کنند به دلیل کاهش قیمت ظروف یکبار مصرف، کیفیت آن نیز کاهش یافته است؛ که این موضوع صحت ندارد. به دلیل اینکه تمام ظروف یکبار مصرف را دستگاه تولید می کند و باید مواد اولیه آن به اندازه کافی استفاده شود.
خودکفایی کشور در زمینه تولید مواد پتروشیمی
او با تاکید بر خودکفایی کشور در زمینه تولید مواد پتروشیمی، افزود: یکی از دلایل کاهش قیمت مواد پلاستیکی را می توان خودکفایی کشور در زمینه تولید مواد پتروشیمی دانست.
تولید کننده ظروف یکبار مصرف درباره ثابت ماندن قیمت این کالا در ماه های آینده، گفت:  اگر مواد اولیه به خوبی به دست تولید کنندگان برسد، قیمت اقلام یک بار مصرف در بازار همچنان ثابت خواهد ماند.

(شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸) ۱۰:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها