چهارشنبه / ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۱
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۸۲۵۸
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

بدهی دولت به گندمکاران به زودی پرداخت می شود

وزیر کشاورزی گفت: مبلغ بدهی دولت به گندمکاران حدود ۱۹۰۰ میلیارد تومان است و امروز در این خصوص در جلسه دولت بحث شد، هم بانک مرکزی و هم آقای نوبخت قول دادند که به زودی این مبلغ پرداخت شود.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص بدهی دولت به گندمکاران، اظهار داشت: مبلغ این بدهی حدود ۱,۹۰۰ میلیارد تومان است و امروز در جلسه هیئت دولت به طور مفصل در این خصوص بحث شد و هم بانک مرکزی و هم آقای نوبخت قول دادند که به زودی این مبلغ پرداخت شود.
وزیر کشاورزی افزود: صدور مجوز صادرات جوجه یک روزه را برای جلوگیری از ضرر تولیدکنندگان از وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری هستیم.
حجتی ادامه داد: در واحدهای تولید گوشت برای دامن زدن به تقاضا نوبت جوجه ریزی به تعویق افتاده که همین باعث کاهش تقاضای جوجه یک روزه شده و باید اگر مانعی برای صادرات مقدار اضافی هست برطرف شود.
وی در پایان با اظهار بی اطلاعی از آخرین وضعیت قیمت سبوس خاطرنشان کرد: کارگروه تنظیم بازار قیمتی را برای سبوس اعلام کرد که من به آن اعتراض کردم و در همین راستا مکاتباتی هم با رئیس جمهور انجام دادم و رئیس جمهور هم دستور رسیدگی دادند و کارگروه تنظیم بازار باید بر اساس نظر رئیس جمهور در قیمت تجدید نظر کند.

(چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸) ۱۶:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها