یکشنبه / ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۶
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۸۱۶۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

آخرین جزئیات توزیع اقلام اساسی با نرخ مصوب/کمبودی در توزیع اقلام اساسی نداریم

حنان گفت:برای ایام محرم و صفر ۳۰ هزار تن برنج، ۳۰ هزار تن روغن، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز و ۱۰ هزار تن گوشت مرغ با قیمت مصوب توزیع می شود.

حسن حنان قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران شرکت بازرگانی دولتی ، درباره آخرین جزئیات توزیع کالاهای اساسی در ایام محرم و صفر اظهار کرد: شرکت بازرگانی دولتی براساس تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار اتخاذ می‌شود، کالای اساسی مورد نیاز را با قیمت مصوب و حتی کمتر در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌دهد.
 
وی افزود: برای ایام محرم و صفر پیش بینی شده که ۳۰ هزار تن برنج، ۳۰ هزار تن روغن، ۱۵ هزار تن شکر، ۱۰ هزار تن گوشت قرمز و ۱۰ هزار تن گوشت مرغ با قیمت مصوب در این ایام در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار گیرد.
 
حنان با اشاره به اینکه پشتیبانی امور دام در ایام محرم و صفر اقدام به توزیع گوشت و مرغ مورد نیاز با نرخ مصوب هیئت‌های مذهبی می‌کند، بیان کرد: بازرگانی دولتی ۳۰ هزار تن برنج هندی ۱۱۲۱ را با قیمت ۶ هزار و ۳۰۰ و ۱۵ هزار تن شکر با قیمت ۳ هزار و ۲۰۰ تومان در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌دهد، ضمن آنکه شرکت روغن خام مورد نیاز را در اختیار کارخانه‌های روغن کشی قرار می‌دهد و آن‌ها موظفند روغن ۱۶ و ۴.۵ کیلویی جامد و نیمه جامد را با ۱۵ درصد تخفیف توزیع کنند. این در حالی است که قیمت‌های کنونی بازار بالاتر از این رقم است.
 
قائم مقام شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه کمبودی در توزیع اقلام اساسی وجود ندارد، گفت: براساس تجربیات سنوات گذشته کالای بیشتری تدارک دیده شده است که با این وجود جای هیچ گونه نگرانی نیست.
 
وی با اشاره به اینکه توزیع تا پایان اقلام اساسی تا پایان صفر ادامه دارد، اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی از طریق مباشر یا معرفی تبلیغات اسلامی درب انبار‌های غله، کالای مورد نیاز خود را تحویل می‌گیرند.
 
حنان در پایان تصریح کرد: چای و قند به نرخ تنظیم بازار در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.
(یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸) ۱۱:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها