سه شنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۸
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۸۸۰۷۵
گزارشگر : ۳۶۳۲
مهر
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

ظرفیت صنایع تبدیلی وغذایی سیستان و بلوچستان ۱۵ هزارتن افزایش یافت

مدیر صنایع تبدیلی وغذایی جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ظرفیت صنایع تبدیلی و غذایی این استان ۱۵ هزار تن افزایش یافته است.

محمد راحتی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 7 واحد صنایع تبدیلی وغذایی شامل ۴واحد بسته بندی و سردخانه خرما، یک واحد پودر ماهی، یک واحد فرآوری ماهی و یک واحد تولید سوسیس و کالباس و انواع برگر با سرمایه گذاری ۱۵۹میلیارد ریالی در شهرستان های سراوان، ایرانشهر، فنوج، کنارک و زابل راه اندازی شده است.

مدیر صنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان افزود: با راه اندازی این واحدها ۱۵ هزارتن ظرفیت صنایع تبدیلی وغذایی استان افزایش یافته و برای ۱۴۳نفر شغل مستقیم ایجاد شده است.

وی با اشاره به صدور ۲۱فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری ۶۹۱میلیارد ریالی در زمینه های مختلف صنایع تبدیلی و غذایی در ۵ ماه گذشته سال‌جاری گفت: با راه‌اندازی این واحدها ۳۳هزارتن به ظرفیت صنایع تبدیلی وغذایی استان اضافه خواهد شد و همچنین برای۲۶۸نفر نیز ایجاد شغل می‌شود.

راحتی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۲۰واحد صنایع تبدیلی وغذایی زراعی و باغی، دامی وشیلاتی با ظرفیت یک میلیون و ۴۴۵هزارتن در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد.

(سه شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۸) ۱۳:۵۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها