یکشنبه / ۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۰۷:۴۳
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۸۰۱۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

خرید گندم توسط تعاون روستایی از مرز ۲.۵ میلیون تن گذشت

معاون وزیر جهاد گفت: خرید تضمینی گندم توسط شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از مرز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن گذشت.

حسین شیرزاد گفت: از ابتدای سالجاری زراعی تاکنون بیش از ۲میلیون و ۵۰۰ هزارتن محصول گندم از۲۹ استان کشور توسط شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بصورت تضمینی، مباشرتی از کشاورزان خریداری شده است.
رییس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اظهار داشت : استان خوزستان با ظرفیت¬های ممتاز خود بیش از ۹۰۰هزار تن گندم خریداری کرده که رکورد ملی محسوب می شود.
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : شبکه تعاونیها و اتحادیه های بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت عظیم مردمی و وجود زیر ساخت های مناسب هر ساله اقدام به خرید محصول راهبردی گندم می کند که خوشبختانه در سالجاری از مجموع ۷میلیون و ۴۰۰هزار تن گندم خریداری شده تاکنون میزان ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن خرید این محصول متعلق به شبکه تعاونیها و اتحادیه های بخش کشاورزی است.
شیرزاد افزود: با توجه به سیل اخیر که استانهای خورستان، کرمانشاه، لرستان و فارس درگیر آن بودند با تدابیر اتخاذ شده، شبکه تحت پوشش سازمان توانسته است در خرید محصول گندم نسبت به سال زراعی گذشته عملکرد چشمگیری داشته باشد.
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در پایان اظهار امیدواری کرد تا پایان سال زراعی جاری، خرید گندم توسط شبکه تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با توجه به سرجمع محصول خریداری شده، از افزایش مطلوبی برخوردار باشد.


(یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۸) ۰۷:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها