جمعه / ۱ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۷
سرویس : صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی
کد خبر : ۸۷۹۷۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس صنایع و خدمات چاپ و بسته بندی

قیمت مواد ظروف آلومینیوم کاهش پیدا کرده است/ قیمت ظروف آلومینیوم از کیلویی ۳۳ تا ۳۶ هزار تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم گفت: هم اکنون قیمت مواد ظروف آلومینیوم کاهش پیدا کرده است.

علی مرادی رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم درباره وضع مواد ظروف آلومینیومی اظهار کرد: هم اکنون قیمت مواد ظروف آلومینیوم کاهش پیدا کرده است.
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم با اشاره به اینکه خرید و فروش ظروف آلومینیوم، در رکود به سر می‌برد، تصریح کرد: باتوجه به اینکه قیمت این ظروف در بازار کاهش پیدا کرده، اما مشتری زیادی در بازار  وجود ندارد.
مرادی با تاکید بر اینکه ظروف آلومینیوم از کیلویی ۳۳ تا ۳۶ هزار تومان است، تصریح کرد: امیدواریم که قیمت‌ها در بازار روند کاهشی خود را ادامه دهد.
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان ظروف آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که باتوجه به نزدیک شدن ایام محرم و صفر کمبودی در بازار داریم یا خیر، تصریح کرد: هم اکنون نمی‌توان قیمت ظروف آلومینیوم را در بازار پیش بینی کرد.
مرادی ابراز امیدواری کرد که این بازار هم بتواند همانند دیگر صنایع، به تولیدات خود در بازار ادامه دهد و بتواند با کشور‌های دیگر به رقابت بپردازد.
گفتنی است، ایران به دلیل داشتن ذخایر عظیم و ارزان قیمت انرژی، نیروی کار ارزان و نیروی متخصص و علمی کاملا برای سرمایه گذاری در صنعت آلومینیوم مزیت دارد. تولید ظروف فلزی بخصوص آلومینیوم از دیرباز در کشور ما رواج داشته و سابقه‌ای طولانی دارد.

(جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۸) ۱۳:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها