دوشنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۳
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۷۸۹۶
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس کسب و کار، برندینگ

پرندگان اوریگامی ارمغان بسته بندی KitKat

نستله به عنوان بزرگ ترین تولید کننده مواد غذایی بسته بندی شده در سرتاسر جهان یک سری روش های ابتکاری را با هدف ایفای نقش خود در قبال زمین ایفا کرده است. این شرکت به دنبال پیمان خود برای بکارگیری مواد ۱۰۰ درصد قابل بازیافت یا قابل استفاده مجدد در بسته بندی محصولات، در حالی نخستین کاغذ بسته بندی شکلات در دنیا را مبتکرانه ارائه داده است که با استفاده کامل و تمام عیار از دانه های کاکائو، تکنیکی برای شیرین کردن شکلات های بدون قند را یافت.

اکنون روند استفاده از پلاستیک در برخی بسته بندی های KitKat قطع و مردم به ساخت پرندگان اوریگامی با عشق تشویق می شوند.
 
نستله ژاپن در حال اصلاح پنج عدد از محصولات KitKat بزرگ تر خود در ماه سپتامبر است. این کار از طریق تغییر پلاستیک براق به کاغذ مات انجام می شود، اگرچه هنوز مشخص نیست که KitKatهای جدید همان تکنیک مشابهی را به کار خواهند گرفت که نستله بر اساس ادعای خود مبنی بر تبدیل شدن به نخستین تولید کننده کاغذ بسته بندی قابل بازیافت شکلات در دنیا آن را توسعه داد.

پرندگان اوریگامی - بسته بندی KitKat

 
 
این برند حتی با ترغیب مشتریان به تبدیل کیسه های خرید خود به کیسه های کاغذی از دومین کاربرد بسته بندی های خود با قابلیت استفاده مجدد دفاع می کند. به این ترتیب، شما نه فقط خواهید توانست یک ماده غذایی شیرین و هوشمزه را میل کنید بلکه همچنین با یک سرگرمی جدید شیرین و بامزه استرس را کاهش می دهید.
 
نستله ژاپن در نهایت توضیح می دهد که با اعمال این تغییر می تواند سالیانه ۳۸۰ تن در مصرف پلاستیک صرفه جویی کند. منظور از انجام این کار زدن به یک هدف با دو تیر است.
 
(دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۲۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها