یکشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۲۲:۴۱
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۷۸۸۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

جشنواره ملی استارتاپ‌های فناوری گلخانه‌ای در پیشوا برگزار می‌شود

شهرستان پیشوا در استان تهران در هفته دولت (شهریورماه امسال) میزبان جشنواره ملی ایده‌ها و استارتاپ‌های حوزه فناوری گلخانه‌ای است.

مدیرکل دفتر امور گلخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی که روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره در پیشوا حاضر شده بود گفت: جشنواره های استارتاپی، فرصت مغتنمی برای تجاری سازی ایده های نو از سوی جوانان است، مسئولان باید با حمایت از جوانان، به آنان جرأت و جسارت ارائه ایده و راهکار بدهند.
غلامرضا تقوی افزود: جامعه امروز با فقر ایده و راهکار برای برون رفت از مشکلات مواجه است، مسئولان موظفند فضا را به گونه‌ای فراهم کنند تا جوانان جرأت و جسارت ارائه ایده و راهکار پیدا کنند.
تقوی گفت: در جشنواره های استارتاپی باید ایده‌ها را به یکدیگر متصل و تجاری سازی و به جوانان خلاق آموزش‌های لازم را ارائه کرد.
وی افزود: پیشوا از نگاه ملی یک گلخانه‌شهر محسوب می‌شود و وجود یک هزار و ۴۰۰ هکتار اراضی گلخانه ای، این شهرستان را به یکی از منحصربه فردترین مناطق کشور تبدیل کرده است.
تقوی تصریح کرد: تلاش می‌شود با تغییر رویکردها در برگزاری این جشنواره، ایده‌ها را در کنار هم جا داد و فرهنگ همکاری جوانان را نهادینه کرد.
مدیرکل دفتر امور گلخانه‌های وزارت جهاد کشاورزی تأکید کرد: پیش آغاز برگزاری این جشنواره باید به پایداری آن فکر کرد چراکه درصورت حرکت پایدار و جریان دائمی می توان ایده ها را به بروز و ظهور رساند.
وی تصریح کرد: تلاش می شود با تشکیل ساختار اجرایی منسجم، وزارت جهاد کشاورزی را نیز در اجرای این جشنواره مشارکت دارد تا سیاست های کلان تدوین شده و نیاز جشنواره، با هم تلفیق، اصلاح و اجرایی شود.
شهرستان پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

(یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸) ۲۲:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها