یکشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۶
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۷۸۸۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
ایرنا
سرویس سرویس عمومی

مهلت استفاده از مشوق صادراتی سیب استان تهران تمدید شد

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تمدید مهلت ثبت نام در طرح پرداخت مشوق صادراتی به صادرکنندگان سیب درختی این استان خبر داد.

کریم ذوالفقاری روز یکشنبه اعلام کرد: صادرکنندگان برای بهره مندی از این امتیاز تا ۳۱ مردادماه به آدرس http://cagri.maj.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
 
وی افزود: در راستای اجرای سیاست‌های حمایتی وزارت جهاد کشاورزی طرح پرداخت مشوق صادراتی به صادرکنندگان سیب درختی استان کلید خورد که هم اکنون شیوه نامه اجرائی نحوه پرداخت یارانه صادراتی سیب درختی سال ۹۶ اعلام شده است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ادامه داد: براساس این شیوه نامه، یارانه صادراتی صرفا به صادرکنندگانی پرداخت می‌شود که از ابتدای آبان ماه ۹۶ تا پایان سال اقدام به صادرات سیب درختی از مبادی قانونی کرده و همچنین از سایر مشوق‌های صادراتی استفاده نکرده باشند تعلق می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در این طرح به ازای صادرات هر کیلو سیب درختی استان تهران حداکثر ۵ هزار ریال یارانه صادرات به صادرکنندگان پرداخت می‌شود.
ذوالفقاری تصریح کرد : کل اعتبارتخصیصی استان تهران جهت پرداخت مشوق صادراتی سیب ۸۰۰ میلیون تومان است که در مرحله اول ۵۶۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از تمدید مهلت شرکت در این طرح خبر داد و گفت: کلیه صادر کنندگان سیب درختی واجد شرایط استان که تمایل به استفاده از این مشوق را دارند، می توانند با مراجعه به سامانه مشوق‌های صادراتی وزارت جهاد کشاورزی به آدرس http://cagri.maj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و ثبت نام اقدام و از طریق اتحادیه صادرکنندگان میوه و تره بار استان نسبت به پیگیری دریافت یارانه صادراتی اقدام کنند.
وی درخصوص مبنای پرداخت وشرایط صادر کنندگان جهت درخواست یارانه مشوق سیب صادراتی گفت: کارت بازرگانی باید به نام شخص یا شرکت صادرکننده باشد و محل صدور آن با استان درخواست کننده مشوق صادراتی یکسان باشد؛ هم چنین ثبت اظهار نامه صادراتی در پنجره واحد تجارت فرامرزی و سامانه مشوق های صادراتی وزرات جهاد کشاورزی که مورد تایید قرار گرفته باشد و ارائه اظهار نامه صادراتی تائید خروج کالا از گمرک از دیگر شروط لازم است.
 
شهرستان دماوند در شمال شرقی استان تهران یکی از قطب های تولید سیب در سطح کشور است.
(یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸) ۱۵:۰۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها