شنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ / ۲۳:۵۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۷۸۶۴
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس سرویس عمومی

سامانه جامع تجارت در پیشگیری از فساد مثمر ثمر است/رفع موانع تولید، سرلوحه کار صنایع استان‌ها

صادقی گفت: سامانه جامع تجارت که از تامین تا توزیع را پوشش می‌دهد، در جهت پیشگیری از فساد مثمر ثمر است.

اکبر صادقی مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایت وزارت صمت در گردهمایی معاونین صنایع استان‌ها با اشاره به اینکه رسیدگی به شکایات جز وظایف این دفتر است گفت: نگاه ما پیشگیرانه است و ماخودمان را در کنار شما می‌بینیم و استقرار سامانه‌های الکترونیکی در این راه به ما کمک می‌کند.
او گفت: سامانه جامع تجارت که از تامین تا توزیع را پوشش می‌دهد، در جهت پیشگیری از فساد مثمر ثمر است.
وی با اشاره به الکترونیکی کردن سفارش‌ها گفت: عمده‌ترین مشکلات در ثبت سفارش‌ها بوده است و ما هر جا که بتوانیم فرایند‌های روبه مشتری را شناسایی و با احصا آن‌ها با فساد مبارزه کرده ایم.
صادقی در بخش دیگری از صحبت هایش به رفع موانع تولید اشاره کرد و گفت: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمنان تهاجم شدید اقتصادی علیه ما دارند و مدیران باید در این جنگ اقتصادی برای پیگیری برنامه‌ها عزم جدی داشته باشند.
او ادامه داد:تولید در استان‌ها از نشانه‌های هدفگذاری دشمن است و معاونین استان‌ها باید رفع موانع تولید را برای تسهیل امور سرلوحه کار خود قرار دهند.
صادقی با اشاره به اینکه وزارت صنعت در تمامی شاخص‌ها رتبه بالایی را در بین وزارتخانه‌های دیگر کسب کرده است گفت: وزارت صنعت در مبارزه با فساد پیشرفت چشمگیر‌ی داشته است.
مدیر کل بازرسی وزارت صنعت به نظارت دقیق بر عملکرد زیر مجموعه‌ها اشاره کرد و گفت: عمده تخلفات در حوزه کارشناسی اتفاق می‌افتدو باید مدیران نظارت بیشتری داشته باشند تا این تخلفات صورت نگیرد.

(شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸) ۲۳:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها