یکشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۷۱۵۷
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس سرویس عمومی

حمایت سازمان تعاون روستایی از تشکیل فدراسیون استارت‌آپ‌های کشاورزی

مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران اعلام کرد که با حمایت این سازمان مقدمات تشکیل فدراسیون استارت‌آپ‌های کشاورزی کشور فراهم شد.

حسین شیرزاد در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) افزود: برای حل چالش های پیش روی این حوزه، با تشکیل فدراسیون استارت آپ‌های کشاورزی و حضور فعالان این رشته از کسب و کارهای نو، وارد مرحله اجرایی می شود.
وی هدف از تأسیس این فدراسیون را ایجاد صدای واحد در حوزه استارت آپ‌های کشاورزی برشمرد و اظهارداشت: این فدراسیون می تواند در تحقق و پیگیری مطالبات اساسی و عام در زمینه مسائل حقوقی، مالی، صنفی و تجاری این عرصه پویا و جدید اقتصادی نقش مؤثر ایفا کند.
وی اظهار امیدواری کرد که با تشکیل فدراسیون استارت آپ‌های کشاورزی علاوه بر پیشبرد امور مربوطه، موجبات بهره‌مندی سایر ذینفعان و ذی مدخلان این حوزه خصوصاً شبکه تعاونی‌های روستایی و کشاورزی از ظرفیت های حاصله فراهم شود.
 
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خاطرنشان کرد: آیین نامه، اساسنامه و قواعد حقوقی مربوط به این فدراسیون هم اکنون در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در حال تدوین است و در آینده نزدیک به فضل خدا شاهد ظهور ساختار مدرن حاکمیت شرکتی متناسب با شاخص های فعالیت استارت آپ‌های بخش کشاورزی کشور خواهیم بود.
 
در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) که تا ۳۰ تیر در محل نمایشگاه های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، وزارت جهاد کشاورزی ۱۶ استارت‌آپ منتخب بخش کشاورزی را برای نخستین بار تحت نظر پاویون استارت‌آپ‌های کشاورزی جمع‌آوری کرده است.
(یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸) ۰۹:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها