سه شنبه / ۱۸ تیر ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۸
سرویس : صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی
کد خبر : ۸۶۹۲۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
تسنیم
سرویس صنایع دام، طیور، آبزیان و مکملهای غذایی

ریز مغذی‌های طیور ۱۰ برابر قیمت مصوب به فروش می‌رسد

قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان گفت: قیمت مصوب هرکیلوگرم از ریز مغذی‌های متیونین و لیزین که ۸ تا ۱۴ هزار تومان قیمت دارد در بازار آزاد ۷۰ تا ۸۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مهدی مسعودی ، قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان اظهار داشت: قیمت مصوب هر کیلوگرم از ماده های متیونین و لیزین 7 تا 14 هزار تومان است ولی در بازار 70 تا 80 هزار تومان به فروش میرسد.
مسعودی افزود: این یارانه فساد زیادی در بازار ایجاد کرده است؛ باید یارانه بخش تولید حذف شود و قیمت محصولات دامداران و مرغداران نیز به قیمت آزاد به فروش برسد یا بر روند توزیع آن نظارت صورت گیرد.
وی گفت: وقتی دام و طیور خوراک کاملا بهداشتی مصرف می کنند علاوه بر اینکه ضریب تبدیل و رشد بهتری دارند، گوشت و شیر سالم تری نیز برای انسان تولید میکنند.
قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان در  ادامه درباره برگزاری همایش و نمایشگاه بین المللی خوراک دام؛ طیور و آبزیان امسال گفت: هرساله 12 عنوان سیمنار در این رویدارد برگزار می شود و دستاورد های روز خوراک دام و طیور و روش و محصول جدید برای فعالان این بخش معرفی می شود.
وی تصریح کرد: امسال نیز سمینار علمی استفاده از ترکیبات گیاهی در جیره غذایی طیور طیور برگزار شد، این ترکیبات در جیره غذایی طیور قرار میگیرد و در تامین دستگاه گوارش آنها نقش دارد؛ چالاش ویتامین ها در خوراک طیور و تغذیه در شرایط گرمایی نیز مورد بررسی قرار گرفت.
مسعودی گفت: شرکت های دانش بنیانی داخلی نیز محصولات آهسته رهش تولید ایران را برای اولین بار در این نمایشگاه عرضه کردکه این محصولات در گذشته به کشور وارد می شد.
قائم مقام اتحادیه خوراک دام ، طیور و آبزیان درباره تاثیر تحریم ها در نمایشگاه امسال گفت: برخی از شرکت های خارجی در نمایشگاه امسال به دلیل تحریم ها شرکت نکردند اما نمایندگان ایرانی آنها در نمایشگاه حضور داشتند؛ از لحاظ بازدید کننده امسال شلوغ ترین نمایشگاه فیداکسپو را شاهد بودیم.

(سه شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۸) ۱۰:۲۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها