سه شنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۸۶۷۴۹
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور آغاز به کار کرد

پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور امروز در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرد.

امروز پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه جانبی خوراک دام و طیور در بوستان گفت‌وگو آغاز به کار کرد و تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت. در این همایش که تولیدکنندگان خوراک دام و طیور، کارخانجات و واحدهای صنفی حضور دارند، این واحدها دستاوردهای خودشان را در غرفه‌هایی در این بوستان ارائه می‌دهند.
همایش خوراک دام و طیور امروز با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی و تعدادی از کارشناسان برگزار شد.
در این همایش تاکید شد که ۶۰ تا ۷۰ درصد قیمت تمام‌شده محصولات پروتئینی مربوط به خوراک دام است و کارخانه‌های خوراک دام کشور با ۴۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند.
بر اساس آمار ۹۷ حدود ۱۰ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تن خوارک دام و طیور در کشور تولید می‌شود که برای تامین نیاز داخل کافی نیست. پیش‌بینی شده است که تا سال ۱۴۱۰، ۱۵۰ واحد تولیدی به ظرفیت تولید خوراک دام و طیور کشور اضافه شود که به سطح تولید خوراک دام طیور ۷ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تن اضافه خواهد کرد.

(سه شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۸) ۱۷:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها