پنج شنبه / ۶ تیر ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۱
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۸۶۶۵۰
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایرنا
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

معاون استاندار تهران: تعطیلی کارخانه ها علت مشکل تامین آرد بود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: در حال حاضر مشکلی در تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها نداریم و مسائل ایجاد شده در خصوص حمل و توزیع آن نیز طی روزهای اخیر به علت تعطیلی کارخانه های تولیدی این محصول طی تعطیلات خردادماه بود.

محمد امامی امین افزود: در جلسه‌ای که امروز در حوزه آرد و نان استان تهران به منظور رسیدگی به مشکلات نانوایان تشکیل شد موضوع روند تأمین آرد مورد نیاز نانوایی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
وی یادآورشد: اکنون مشکل آرد نداریم و تمامی کارخانه‌های تولیدی در زمینه تولید آرد نیز فعال هستند و به میزان فراوانی از این محصول موجود است.
امامی امین یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه را گلایه آزادپزان از روند صدور استعلام‌ها خواند و اظهارداشت: بنا شد پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام و حداکثر طی سه ماه آینده این مشکل برطرف شود.
تکلیف قیمت نان
معاون هماهنگ امور اقتصادی استاندار تهران همچنین در خصوص تصمیم گیری برای افزایش قیمت نان گفت: با آنکه در این جلسه این موضوع مورد بحث و بررسی قرار نگرفت اما حتماً برای افزایش قیمت نان در استان تهران برنامه داریم.
وی خاطرنشان کرد: از آخرین باری که قیمت نان در استان تهران افزایش یافته است، چهار سال سپری می‌شود و اکنون قصد ساماندهی این وضعیت را داریم.
امامی امین ادامه داد: طی نامه‌ای با امضای استاندار تهران به منظور مدیریت و ساماندهی قیمت نان به کارگروه تنظیم بازار کشور ارسال شده است و اکنون منتظر پاسخ هستیم که به زودی جلسه آن تشکیل می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در زمینه تأثیر افزایش قیمت نان در آزادپزها نیز خاطرنشان کرد: اکنون نانوایی‌های آزادپز نیز برای تأمین آرد از یارانه دولتی برخوردار هستند.

(پنج شنبه ۶ تیر ۱۳۹۸) ۰۸:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها