یکشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۴
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۸۶۵۷۱
گزارشگر : ۳۵۵۱
باشگاه خبرنگاران
سرویس اقتصاد

واهمه ای از جوسازی ها در مبارزه با فساد نداشته باشید/ ضرورت انعکاس اقدامات مثبت برای ایجاد امید در جامعه

رحمانی خطاب به معاونین و مدیران وزارت صمت گفت: در مبارزه با فساد از هیچ جوسازی واهمه نداشته و اقدامات و عملکرد‌های مثبت حوزه کاری خود را رسانه‌ای کنید تا در مردم احساس امید به آینده ایجاد شود.

رضا رحمانی در جلسه شورای معاونین وزارتخانه با تأکید بر این موضوع افزود: نباید در ملت ایجاد ناامیدی شود، البته ایراداتی هم وجود دارد و ما منکر این موضوع نیستیم، اما نباید برای اینکه یک شخص یا یک دستگاه خاص زیر سئوال برود، ملت را ناامید کرد.
وی با اشاره به فشار‌های اقتصادی وارد شده به دولت و مردم توسط دشمن، تصریح کرد: نقشه دشمن برای فلج کردن اقتصاد کشور و تعطیلی کارخانه‌ها به لطف الهی نقش برآب شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه امسال هفت محور کاری مهم برنامه ریزی شده است، گفت: این محور‌ها در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت خارجی، تجارت و بازرگانی داخلی، فناوری، مباحث مالی و مباحث مربوط به کسب و کار هستند که حوزه بازرگانی داخلی ۱۲ زیربرنامه مهم را در برمی‌گیرد.
رحمانی با تأکید بر اینکه صادرات به ویژه به کشور‌های همسایه اولویت مهمی در سال ۹۸ است، بیان کرد: صادرات باید به درستی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.
نقش مهم اصناف در کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق کالا
وی با اشاره به برگزاری مراسم روز ملی اصناف تصریح کرد: از اصناف در این مراسم خواستیم تا در خصوص کنترل قیمت‌ها در بازار و جلوگیری از فروش کالا‌های قاچاق با ما همکاری داشته باشند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه هدف گذاری اشتغال‌زایی ۲۵۰ هزار نفری سال گذشته در حوزه اصناف محقق شد، گفت: سال گذشته صدور پروانه‌های صنفی ۱۲ درصد افزایش یافت و در همین ۲ ماهه امسال نیز بیش از ۶ درصد در صدور پروانه‌های صنفی افزایش داشتیم.
گفتنی است در این جلسه تحولات و نوسانات صادرات و واردات در سال ۱۳۹۷ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

(یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸) ۱۲:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها