چهارشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۶:۴۲
سرویس : کسب و کار، برندینگ
کد خبر : ۸۶۳۱۲
گزارشگر : ۳۶۳۲
سرویس کسب و کار، برندینگ

کوکاکولا، دنیایی بدون ضایعات و زباله

دنیا دارد از زباله خفه می شود. داده های اطلاعاتی در حالی ما را نا امید می کنند که ۸۰٪ از موادی که در محل دفن زباله یا اقیانوس ها وجود دارند، می توانستند در صورت جداسازی صحیح و مناسب در وهله نخست، یک زندگی جدید را داشته باشند. کوکاکولا همچنان معتقد است که تحقق رویای دنیایی بدون زباله امکان دارد.

این شرکت از قبل نقش خود را در زمینه تعهد به تولید بسته بندی ۱۰۰٪ قابل بازیافت تا سال ۲۰۲۵ میلادی و سرمایه گذاری در زمینه زیرساخت های جمع آوری و بازیافت ایفا می کند به طوری که فرصت بازگرداندن هر بطری یا قوطی نوشیدنی پس از فروش تا سال ۲۰۳۰ میلادی فراهم می شود. همچنین یک گام طبیعی در این مسیر الهام بخشی و تحریک شهروندان برای پیوستن به جنبش حفظ محیط زیست است. در ادامه مردم نیز پیش از این تمایل به بازیافت دارند: آن ها فقط نیازمند کمی فشار هستند.

کل فرایند تبلیغات توسط آژانس تبلیغاتی Publicis ایتالیا برای کوکاکولا در شاخه نوشیدنی های غیر الکلی انجام شد.


دست اندرکاران

آژانس تبلیغاتی: Publicis ایتالیا

مدیر ارشد جهانی خلاقیت ارتباطات Publicis: برونو برتلی

مدیر ارشد خلاقیت ایتالیا: کریستیانا بوکاسینی

روسای منطقه ای خلاقیت: دیوید بوساکی، جورگ ریومی

رئیس هنری: آندره رایا

نویسنده: متئو گاتو

تصویرگر: دیود بارکو

رئیس جهانی خدمات مشتریان: لورنزا مونتورفانو

رئیس امور مشتریان: مارسیا کارنیرو

رئیس پورتفولیو و رشد اروپای مرکزی و شرقی: رومن میلارد

رئیس ارتباطات کل بازاریابی اروپای مرکزی و شرقی: دمیتری موزیچنکو

رئیس تعالی محتوا اروپای مرکزی و شرقی: مونیکا آلوارز

مدیر تعالی محتوا اروپای مرکزی و شرقی: دزیره فراری

مدیر برند بلغارستان نوشیدنی های گازدار: ولادیمیر پوپوف

کوکاکولا کوکاکولا کوکاکولا کوکاکولا کوکاکولا

(چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸) ۱۶:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید