سه شنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۸
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۶۲۷۸
گزارشگر : ۳۵۱۶
مهر
سرویس سرویس عمومی

هیات مدیره انجمن توزیع کنندگان نهاده‌های دام وطیور انتخاب شدند

انتخابات هیات مدیره «انجمن صنفی توزیع کنندگان عمده نهاده های دام، طیور و آبزیان» دیروز در سازمان مرکزی تعاون روستایی برگزار شد.

انتخابات هیات مدیره «انجمن صنفی توزیع کنندگان عمده نهاده های دام، طیور و آبزیان» دیروز در محل سازمان مرکزی تعاون روستایی با حضور نمایندگانی از این سازمان، تولیدکنندگان و پیشکسوتان این صنعت برگزار شد.
 
برای این انتخابات از میان اعضای مجمع ۱۲ نفر کاندیدای هیات مدیره و ۳ نفر کاندید بازرسی شده بودند که ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره، دو نفر عضو علی البدل، یک بازرس و یک نفر به عنوان عضو علی البدل بازرسی انتخاب شدند. گفتنی است مدت خدمت اعضای هیات مدیره ۳ سال و بازرس یکسال است.
 
در انتخابات هیات مدیره محسن حافظ با ۴۶ رای، ابوالفضل طالبی با ۳۸ رای، نورالدین محمدخانی با ۳۸ رای، مهدی ملک زاده با ۳۸ رای و رضا حقیقت پور با ۳۲ رای به ترتیب نفر اول تا پنجم شدند و علی اسدالله زاده با ۱۶ رای و امیر ترک نژاد با ۱۰ رای به عنوان دو عضو علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.
 
همچنین فواد برزین با ۲۴ رای به عنوان بازرس و سید یزدان سرمنری با ۱۸ رای به عنوان عضو علی البدل بازرسی انتخاب شدند.
 
حوزه فعالیت انجمن مذکور استان تهران و مدت فعالیت آن نامحدود خواهد بود و هیات مدیره در جهت تحقق اهداف اساسنامه مجمع گام برمیدارد.
 
صنفی با نیم قرن سابقه
 
به گزارش مهر، در ابتدای این مراسم محسن حافظ با بیان اینکه حدود یکماه قبل مصوبه مجمع عمومی صنف صادر شده است، گفت: این صنف بالای ۵۰ سال قدمت دارد.
 
وی با اشاره به اینکه بیشترین حجم سرمایه گذاری بعد از صنعت نفت در صنعت طیور انجام می شود، از حذف عنصر توزیع از زنجیره تولید انتقاد کرد و افزود: متاسفانه برخی مسئولان از این عنصر با القابی مانند واسطه گری و … یاد می کنند و برخی سامانه ها را جایگزین چنین صنعتی می کنند.
 
لزوم تشکیل یک استارتاپ در صنف
 
همچنین عباس علی آبادی، عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی در این برنامه گفت: امروز بنده در جشن تولد یک مجموعه پویا و کارکشته حضور پیدا کرده ام.
 
وی خطاب به حاضران در جمع افزود: امیدوارم کار شما مقدمه ای برای رشد و بلوغ این صنف که در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی و تاثیرگذار دارند، موثر باشد.
 
علی آبادی خطاب به اعضای مجمع با بیان اینکه در بازار کسب و کار شما یک حلقه اصلی هستید، تاکید کرد: باید با حلقه های قبلی و بعدی خودتان مرتبط باشید تا موفق بمانید.
 
وی با اشاره به کسب و کارهای استارت آپی که با ۴ حلقه تامین، تولید، توزیع و بازار به هم وصل می شود، افزود: در زنجیره مزرعه تا سفره نیز شما یک حلقه اصلی هستید. ایجاد انجمن شرط لازم است اما کافی نیست شرط کافی با ایجاد یک شرکت استارت آپی یا سامانه در درون انجمن شما ایجاد می شود.
 
علی آبادی با اشاره به سخنان حافظ و انتقاد وی از اینکه سامانه ها جایگزین عنصر توزیع شده اند، گفت: همانطور که اشاره کردم این سامانه باید در درون خود انجمن شما جای بگیرد و جایی خارج از آن نباشد.
 
وی ادامه داد: چند هفته قبل نیز دولت مصوب کرد شرکت های استارت آپی چندسال معافیت مالیاتی داشته باشند که این نیز به نفع شما خواهد بود.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه سرمایه اصلی خود شمایید و واردکننده نیز به تبع شما واردات می کند، گفت: باید خیلی سریع رشد کنید و از دوران طفولیت انجمن را به بلوغ برسانید. ساختار شرکت بازرگانی که استارت آپی است را هم دور از ذهنتان نباشد.
 
وی تاکید کرد: شما باید صاحب شرکت و برندی باشید که ساختار توزیع را مدیریت می کند.
 
علی آبادی تصریح کرد: ماموریت سازمان مرکزی تعاون روستایی هدایت، حمایت و نظارت است باید از ما بخواهید تا برایتان کار انجام دهیم بنابراین هر چقدر بخواهید ما نیز همانقدر برای شما تلاش می کنیم.
(سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸) ۱۴:۱۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها