یکشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۲۱:۲۱
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۸۶۲۲۰
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس فرآورده های لبنی

آغاز به کار کارخانه محصولات لبنی «مالگا» پس از یک سال تعطیلی

فرماندار شهرستان شازند از آغاز به کار کارخانه محصولات لبنی مالگا پس از مدت‌ها تعطیلی خبر داد.

مصطفی عرب فرماندار شهرستان شازند در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: بعد از پیگیری و رایزنی‌های متعدد و جذب سرمایه‌گذار کارخانه محصولات لبنی مالگا پس از یک سال تعطیلی مجدد فعالیت خود را آغاز کرد.
عرب اظهار کرد: متأسفانه به دلایل مختلف شرکت محصولات لبنی مالگا که ازجمله برندهای مهم حوزه تولید محصولات لبنی استان، با حدود ۶۰ نفر نیروی کارگری، اداری و مهندسی بیش از یک سال است تعطیل‌شده و نیروهای این شرکت بیکار شده بودند.
وی افزود: بعد از پیگیری و رایزنی‌های متعدد و جذب سرمایه‌گذار اخیراً" این شرکت‌به‌فرد جدید و واجد صلاحیت واگذار و تحویل انجام شد. که امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان بتوانیم این شرکت را به چرخه تولید شهرستان بازگردانیم.
فرماندار شهرستان شازند گفت: تأکید مجموعه فرمانداری استفاده این شرکت و سایر شرکت‌ها از جذب نیروی بومی است.
وی تصریح کرد: با مذاکراتی که با سرمایه‌گذار این طرح انجام شد مقرر گردید علاوه بر راه‌اندازی خط تولید این شرکت، طرح‌های توسعه‌ای نیز با مشارکت دهیاری‌ها و سایر افراد علاقه‌مند در این شرکت تعریف و گسترش پیدا کند.
عرب خاطرنشان کرد: سیاست اصلی دولت و استاندار استان مرکزی، حمایت از تولید بالأخص راه‌اندازی واحدهای نیمه فعال است که در این شهرستان از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.
(یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸) ۲۱:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها