یکشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۹:۴۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۸۶۲۱۳
گزارشگر : ۳۵۱۴
سرویس فرآورده های لبنی

واکنش مدیرعامل پگاه به حادثه آتش‌سوزی در کارخانه کاله

شرکت صنایع شیر ایران نیز در اجرای سیاست راهبردی دولت تدبیر و امید و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در چارچوب تعاملات صنفی، آمادگی ا خود را برای ارائه هرگونه پشتیبانی فنی و لجستیکی به آن شرکت معظم در گذار از مرحله دشوار کنونی اعلام می کند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

سال رونق تولید

پگاه، نام و نشان برتر ملی

 

جناب آقای غلامعلی سلیمانی

مدیر عامل محترم هلدینگ صنایع غذایی و لبنی سولیکو

 

سلام علیکم

سانحه آتش سوزی در کارخانه کاله عراق، رویدادی تأسف بار برای فعالان حوزه صنایع غذایی و لبنی کشور بوده است. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) مراتب تأثر خود را از وقوع این حادثه ناگوار ابراز می کنم. با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری در ضرورت حمایت و صیانت از کار و سرمایه ایرانی و در سالی که مزین به نام “رونق تولید” است، امیدوارم با پیگیری دستگاه های ذیربط از جمله وزارت امور خارجه و وزارت صنعت، ابعاد این حادثه روشن و تمهیدات لازم برای جبران خسارت وارده به آن شرکت معظم فراهم شود.

شرکت صنایع شیر ایران نیز در اجرای سیاست راهبردی دولت تدبیر و امید و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در چارچوب تعاملات صنفی، آمادگی ا خود را برای ارائه هرگونه پشتیبانی فنی و لجستیکی به آن شرکت معظم در گذار از مرحله دشوار کنونی اعلام می کند. رویداد اخیر، هر چند تلخ و تأسف بار بود اما اطمینان دارم به همدلی و همراهی عموم فعالان حوزه صنایع غذایی و لبنی به نمادی از عزم و اراده تولید کنندگان و صادر کنندگان ایرانی برای تثبیت و ارتقای سهم کشورمان از بازارهای منطقه ای و بین المللی تبدیل خواهد شد. ان شاءالله

 

با تجدید احترام

سید ابراهیم حسینی

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت صنایع شیر ایران – پگاه

(یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸) ۱۹:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها