دوشنبه / ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۱
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۸۶۱۲۴
گزارشگر : ۳۵۱۶
ام بی ای نیوز
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

زنبورها طعم مکدونالد را می چشند

در حالی کوچک ترین شعبه مکدونالد در سرتاسر جهان سر و صدا برپا کرده است که حتی برگر نیز سرو نمی کند. واقعا این جا هیچ اثری از سیب زمینی سرخ کرده، شیک و برگر بر اساس فرضیات قبلی نیست و فقط عسل سرو می شود. کوچک ترین شعبه مکدونالد در سرتاسر جهان در حقیقت یک کندوی عسل است.

برخی شعبه های مکدونالد در سوئد روی پشت بام های خود کندوی عسل را قرار می دهند. این اقدام مبتکرانه در سطح محلی از یک فرانشیز شروع شد اما اکنون در حال رشد و توسعه است و پنج عضو دارد. در وضعیت فعلی فرانشیزهای بیشتری به این علت به طرح می پیوندند تا ابتکار فوق را جشن بگیرند که البته بخشی از کار زیست محیطی مکدونالد سوئد به شمار می رود. جمعیت زنبور های عسل همه جای جهان کاهش یافته است و این یک تلاش برای کمک به گرده افشانی آن ها محسوب می شود.

 
در راستای ادای احترام به این تلاش ها، آژانس تبلیغاتی «Nord DDB» احتمالا کوچک ترین شعبه رستوران مکدونالد در سرتاسر جهان را راه اندازی کرده که در قالب یک کتدوی کاملا کارآمد به آن لقب «McHive» را داده است. زنبور ها از طریق درب اصلی وارد کندو می شوند. رستوران یک دریچه McDrive (مخصوص تحویل غذا درون خودرو) و صندلی هایی در فضای باز نیز دارد. McHive توسط برنده جوایز مختلف، طراح صحنه، نیکلاس نیلسون، دیزاین شد. این رستوران در ۲۱ ماه مه با جمع آوری پول از نوع خیریه برای سازمان های خیریه Ronald McDonald house به فروش گذاشته و به یک فرانشیز به قیمت بیش از ۱۰ هزار دلار فروخته شد.
(دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸) ۱۰:۳۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها