شنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۸ / ۰۷:۵۶
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۸۵۸۶۷
گزارشگر : ۳۵۵۱
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

115تن برنج در فروشگاه های شهروند با دستور تعزیرات به فروش رسید

مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند گفت: با دستور تعزیرات حکومتی 115 تن برنج نامرغوب تشخیص داده شده از سوی این نهاد از قرار هر کیلو 10 هزار تومان در کمتر از هشت ساعت در فروشگاه های این مجموعه به فروش رسید.

مسعود سریع القلم اظهار داشت: مدیرکنترل کیفیت شرکت شهروند در 29 اردیبهشت اعلام کرد که برنج های تحویلی در تاریخ های 19 و 20 و22 اردیبهشت باید از سطح فروشگاه ها جمع آوری شود و بنده نیز بلافاصله دستور جمع آوری را دادیم.
وی افزود: این برنج ها که در 40 فروشگاه شهروند توزیع شده بود جمع آوری و به انبارهای فروشگاه منتقل شد تا به تامین کننده مرجوع کنیم؛ جابجایی و ثبت اطلاعات این برنج ها در سامانه ها زمان بر بود و روند جمع آوری تا 31 اردیبهشت طول کشید و تنها در دو فروشگاه برنج ها در سطح فروش مانده بودند.
مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند ادامه داد: در 31 اردیبهشت ماموران تعزیرات حکومتی به فروشگاه شهروند مراجعه کرده و این برنج را در سطح فروشگاه دیدند و با تشکیل پرونده قاضی با توجه به نامرغوب تشخیص دادن این برنج دستور به فروش آن به قیمت هر کیلو 10 هزار تومان داد از این رو برنج هایی که در انبارهای فروشگاه بود به فروشگاه ها آورده شد و به قیمت کارشناسی اعلام شده به فروش رفت.
سریع القلم با بیان اینکه منتظر رای دادگاه هستیم گفت: به قاضی پرونده اطلاعات و مدارک مربوطه در خصوص نمونه برنج خریداری شده را تحویل داده ایم ضمن اینکه تامین کننده برنج ها نیز به دادگاه احضار شده اند و مساله در حال پیگیری است از این رو تا زمانی که رای صادر نشده است اظهار نظری نمی کنیم.
وی تاکید کرد: وجود این نوع برنج ها در فروشگاه ها تخلف تامین کننده بوده است و ما بعد از اطلاع از وضعیت، موضوع را به تامین کننده اعلام کرده و مساله را با حساسیت پیگیری کردیم.
به گفته وی هم اکنون یک هزار شرکت با فعالیت یک هزار و 500 نماینده تامین کننده اقلام فروشگاه های شهروند هستند.
سریع القلم خاطر نشان کرد: فروشگاه های شهروند امروز با سال های گذشته متفاوت است ضمن اینکه از پیشنهادها و انتقادها جهت توسعه خدمات رسانی به مردم استقبال می کنیم.

(شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸) ۰۷:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها