چهارشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۰۸:۳۷
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۸۵۶۳۵
گزارشگر : ۳۵۵۱
ایسنا
سرویس سرویس عمومی

وجود پنبه در حلیم دروغ است

رئیس اتحادیه صنف کبابی، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی تهران وجود پنبه در حلیم را رد کرد و گفت: چنین اخباری دروغ بزرگ و خنده‌داری است.

در روزهای اخیر برخی شنیده‌ها حکایت از آن داشت که در مواردی در حلیم، پنبه پیدا شده و برخی فروشندگان به جای گوشت، پنبه در حلیم می‌ریزند که در این رابطه حسین محمدی - رئیس اتحادیه صنف کبابی، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی تهران - با قاطعیت این موضوع را رد کرد.
محمدی گفت: وجود پنبه در حلیم یک دروغ بزرگ و خنده‌دار است و هر شخص معترض به کیفیت حلیم می‌تواند محصول را به آزمایشگاه رجوع دهد و به‌غیر از این موضوع می‌تواند مشکل خود را با اتحادیه در میان بگذارد اما به‌طور قطع اعلام می‌شود که پنبه در حلیم وجود ندارد.
وی با بیان اینکه گوشت حلیم زمانی که از لعاب و عصاره گندم شسته می‌شود شکلی شبیه الیاف به خود می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ذائقه و توجه ایرانی‌ها به صورتی است که اگر در مواد غذایی همچون حلیم موادی همچون پنبه وجود داشته باشد فرد مصرف‌کننده به لحظه متوجه خواهد شد.
رئیس اتحادیه صنف کبابی، حلیم و پزندگان غذاهای سنتی تهران در رابطه با تداخل صنفی در عرضه آش و حلیم گفت: تداخل صنفی از سال‌های گذشته وجود داشته و بیشترین تداخل با واحدهای ساندویچی به ثبت رسیده که آش و حلیم بی‌کیفیت و غیراستاندارد را با قیمت ارزان از اطراف تهران تهیه و در سطح شهر تهران عرضه می‌کنند.
محمدی تأکید کرد: برای اطلاع و عدم ایجاد مشکل برای مصرف‌کنندگان بنر متحدالشکل با کد عاملیت برای واحدهای مجاز در نظر گرفته شده و فعالیت آن‌ها به‌گونه‌ای است که زیر نظر بهداشت به عرضه آش و حلیم می‌پردازند.

(چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۰۸:۳۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها