یکشنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۸۵۵۳۶
گزارشگر : ۳۵۱۴
باشگاه خبرنگاران جوان
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

واکنش تعزیرات به شایعه استفاده پشم و نخ به جای گوشت قرمز در حلیم

رئیس گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص انتشار شایعه استفاده پشم و نخ به جای گوشت در حلیم توضیحاتی داد.

بهروز طالبیان رئیس گشت مشترک سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با رد شایعات استفاده پشم و نخ در تهیه حلیم در مراکز عرضه این محصول  اظهار کرد: این شایعه در سال گذشته نیز توسط برخی از افراد منتشر شده بود.
 
وی افزود: در سال گذشته با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان موضوع استفاده نخ، دستمال کاغذی، پشم و ... به جای گوشت قرمز در تهیه حلیم توسط افراد عرضه کننده این محصول در واحد‌های صنفی مطرح شده بود که با حضور کارشناسان وزارت بهداشت در گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی، این موضوع بررسی و در نهایت تمامی شایعات رد شد.
 
طالبیان با اشاره به فعالیت ویژه گشت‌های تعزیرات استان تهران در ایام ماه مبارک رمضان در واحد‌های صنفی، مراکز فروشگاهی و دیگر واحدها، تصریح کرد: تا کنون پرونده‌ای با موضوع استفاده پشم و نخ به جای گوشت قرمز در تهیه حلیم به دست ما نرسیده و این موضوع که از این موارد در تولید حلیم استفاده می‌شود را تایید نمی‌کنم.
 
وی افزود: طرح ضیافت سازمان تعزیرات با دقت و نظارت بیش از پیش در حال انجام است و شهروندان در صورت وجود هر گونه مشکلی موضوعات را به سازمان تعزیرات حکومتی گزارش دهند تا با سرعت به پرونده‌ها رسیدگی شود.
 
طالبیان در پاسخ به اینکه عرضه خرما با قیمت‌های متفاوت در فروشگاه‌ها در حال انجام است، خاطرنشان کرد: موضوع قیمت گذاری محصولات باید از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و اصناف پیگیری شود، تا کنون قیمت مشخصی برای عرضه محصول خرما به ما اعلام نشده است و در چنین مواقعی نمی‌توان آن طور که باید و شاید به موضوع قیمت خرما ورود کرد.
(یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸) ۱۰:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها